Healthy Snacks / Finn Crisp

18:53:00

Intrebarea zilei: ce mancati voi la birou? In timpul saptamanii eu deobicei nu iau micul dejun, doar in week-end si sa fie ceva frumos. Cu week-endul am rezolvat, dar ce mancam totusi la birou?...

Cam dupa al doilea pacient,pe la ora 9 dimineata vreau sa mananc si in general mananc ceva fructe. Organismul meu e construit si obisnuit in asa fel ca la trei ore imi cere iar de mancare. Lactate nu mananc, ce ar mai fi..o gustare ceva. Iata o idee buna venita de la Finn Crisp - gustari satioase si sanatoase. De exemplu,imi prepar pasta de ton sau guacamole... sau imi mai place cascaval olandez, brie si gorgonzola. Cu Finn Crisp toate astea merg perfect.



Finn Crisp contin fibre si stim cu totii cat de importante sunt.
Fibrele sunt esențiale pentru o dietă sănătoasă și echilibrată, iar specialiștii în nutriție au constatat că necesarul zilnic de fibre este de 25 - 35 de grame. 

 Pentru că au un conținut bogat în fibre (între 15-21 grame la suta de grame de produs), Finn Crisp sunt sățioase, contribuie la o funcționare adecvată a sistemului intestinal, mențin stabil nivelul zahărului din sânge, luptă împotriva diabetului, mențin inima sănătoasă și ajută la reducerea riscului de cancer

 
Brandul Finn Crisp a fost înfiintat în Finlanda, în anul 1952. Producatorul Finn Crisp este numărul doi în lume în producția de pâine crocantă și lider în industria de panificație din Finlanda și Țările Baltice. Pofta buna si sanatate!

You Might Also Like

1 comentarii