#BucharestFood / D20 Urban Bistro

13:26:00

Inca nu s-au terminat toate vacantele, dar incerc usor sa revin cu postarile pe blog. Voi cum petreceti vara?
Si revin aici cu o postare despre mancare... Mancare buna, concept uber cool chiar in mijlocul Bucurestiului .
D20 URBAN BISTRO - asa se numeste locatia care se afla chiar pe Calea Dorobanti nr 20 [ undeva vis-a-vis de ASE].
Intre vacante, drumuri lungi, ritm mai intens revin in Bucuresti si iar caut linistea si umbra, locuri dragute unde ma pot relaxa, sta cu gandurile mele si de ce nu, sa mananc ceva bun, descopar ca Bucurestiul in vara asta tot e agitat, aglomerat si respira caldura din toti plamanii lui.... Nu, nu astept toamna si chiar m-am gandit ca intre august si septembrie ar trebui sa mai fie o luna, o luna de tranzitie, revenire usoara, soare domol.

Bine, revin la D20 URBAN BISTRO, l-am descoperit intamplator, m-am asezat la terasa umbroasa si am trait o  poveste urbana, o experienta placuta, unde am revenit cum revin de fiecare data la lucruri care imi ating inima....


Aici e atmosfera urbana, de la designul chiar fabulos cu o galerie impresionanta de tablouri pana la mancare - totul fresh, preparata si gandita altfel, un meniu simplu si tasty pentru fiecare.

Cel mai mult imi place ca deschid la 8 dimineata! Ador sa iau micul dejun in oras dimineata devreme in zilele mele libere si credeti-ma, foarte rar gasesti in Bucuresti o locatie unde deschid la 8.

Omleta, poate clatite sau o prajitura delicioasa? O cafea buna, zeci de sortimente de cafea calda si rece, limonada si multe altele te vor pune pe ganduri.. Dimineata eu personal aleg o cafea aromata si impreuna incercam sa deschidem ochii si sufletul catre o alta zi minunata si numai tu alegi cum s-o traiesti...........

In orice caz, de dimineata pana seara tarziu AICI vei trai o experienta frumoasa care poate iti va deschide pofta si catre inspiratie, inspiratia de a trai viata frumos, in armonie cu trupul si sufletul, ca asa e pana la urma viata, cu mici povesti urbane ce sa reunesc intr-o poveste cu amprenta pe suflet.
Pofta buna!

You Might Also Like

4 comentarii