Makeup of the day

12:38:00

Fetelor, cred ca e interesant sa descoperim reciproc produse pentru machiaj zilnic si sper sa va fie interesant.
Aici veti gasi un review scurt si la obiect pentru fiecare produs. Si o sa incep cu un produs nou, mult ravnit, comandat pe Beautylish.com - IT Cosmetics Your Skin But Better CC Cream with SPF 50
Suna foarte bine, nu e asa?


Un produs 7 in 1 care ofera: acoperire full, SPF 50, protectie fizica, hidratare, corector iluminator, serum anti-rid, poreless primer si concealer
Wow, pe cine nu atrage o astfel de descriere? Ei, bine, este intradevar un produs fabulos, dar nu o panacee.
Acoperirea e mai degraba medie, petele maronii totusi nu le acopera in totalitate. Finish-ul este flawless, cu un efect satinat. Totusi, pentru piele uscata ar trebui o crema hidratanta inainte de aplicare, pentru ca am observat,  zonele uscate pot fi evidentiate. Poreless efect?  Nu as spune, nu e chiar asa sau cel putin la mine nu e un efect wow. In America acest produs este best seller, are foarte mare succes. M-au inspirat bloggerii americani, dar nu pot sa spun ca m-a impresionat pana la culme. Este un produs bun cu un mare plus- SPF 50, un produs pentru uz zilnic, aspect natural, neincarcat, cu un finish frumos. Daca merita cei 38 $ ? Da, merita. Merita incercat, s-ar putea pentru cineva dintre voi sa fie chiar panacee.
BB Powder Lideal - am primit-o cadou, o pudra BB coreana care in descriere promite un finish de lunga durata, acoperire, rezistenta la apa si in acelasi timp efect iluminator.  Nu am inteles-o inca, cred ca pentru faptul ca nu mi se potriveste nuanta, mult prea deschisa. Poate la iarna, cand pielea va reveni la culoarea ei normala, mai deschisa. Are trei compartimente: in primul de sus pudra BB, in al doilea o pudra cu paricule sclipicioase foarte fine si in ultimul de jos buretelul  pentru aplicare. Azi am folosit doar pudra din compartimentul al doilea pentru finisaj, asa mai merge. Revin la iarna cu impresii.
Physicians Formula Natural Glow Mineral Wear Blush - un produs mult iubit, minunat, ce ofera o culoare subtila de lunga durata. Nu am observat vreun efect glow, e un produs mat, fara nicio urma de highlighter, sclipici sau ceva de genul, dar efectul e intradevar frumos, fresh si poate... glowly
Creion pentru sprancene Maybelline - varianta cea mai subtire, nuanta blonde. Un creion foarte, foarte bun, usor de folosit, cu un efect natural. Culoarea blonde totusi e putin inchisa, mi-ar placea sa fie un pic mai deschisa,in rest super
Mascara Loreal Baby Roll - dragoste la prima folosire, super mascara, ofera alungire, volum mult si curbare! Am cumparat recent noua mascara Loreal Paradise[ nu se gaseste la noi], o sa scriu despre ea data viitoare, dar ati putut-o vedea deja pe Instagram.
Fard de pleope lichid Yves Rocher [ nuanta 04 Or Rose] - minunat! E atat de frumoasa nuanta! Si fardul care se aplica usor, rezista toata ziua,ofera privirii o sclipire, intensitate... amazing! Incercati mai multe nuante, cred ca exista vreo 6-7.
Si pentru buze, ceva neutru, glossy - Too Faced Lip Injection Gloss - un gloss dens, foarte dens, lipicios, nimic deosebit, cu efect foarte putin pronuntat de piscaturi, acel efect de volum promis, dar neobservat. Totusi il aplic din cand in cand cand vreau buze naked, usor glossy.
Asta e tot, putine descoperiri, mai putine wow, dar sper ca odata cu noile lansari in toamna vom descoperi noi produse, de fiecare data promitatoare......


You Might Also Like

4 comentarii

  1. Ce bine arata nuanta rose gold al fardului de ochi de la Yves Rocher!
    Pentru mine cea mai mare descoperire a noilor produse in vara asta a fost crema cu protectie solara pe care ne-ai recomandat-o Bioderma Photoderm Nude Touch. Si eu am luat-o tot in nuanta deschisa. Multumesc, imi prinde tare bine. Cand am sa o termin, i-au alta cu siguranta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buenos productos de maquillaje!!!, me encanta Ives Rocher y Too faced. Besos guapa.

    https://miestiloesasi.blogspot.com.es/2017/08/el-capazo-del-verano.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesting beauty products dear! kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. ce de lucrusoare minunate! eu iubesc tare mult Too Faced!

    RăspundețiȘtergere