NOTINO Black Friday!!!

14:32:00

Cele mai tari reduceri  Notino Black Friday au inceput! 
Si hai sa fim sinceri, le asteapta toata lumea, ca sa luam cat mai multe produse!!! Sunt foarte multe produse la reduceri, dar eu vreau sa fac totusi cateva recomandari. Din ce imi place mie si stiti foarte bine, recomandarile mele sunt intodeauna the best!

Ok, vara asociem cu mult soare, vacanta, rochite vaporoase, plete in vant, arome florale... si multa bucurie. Si exact din aceste lucruri o sa ma inspir pentru alegerea produselor.



Si o sa incep cu parul. Parul ingrijit si curat este bogatia unei femei. Chiar nu trebuie sa ai mult machiaj, dar parul trebuie mereu sa arate impecabil. Si vara chiar trebuie sa-l ingrijim mai mult, pentru ca sufera de soare la fel ca tenul. Si vreau din suflet sa va recomand sa profitati de oferta si sa va luati gama Wella Fusions  Este unul din cele mai bune tratamente incercate de mine vreodata. De ce e atat de speciala? Gama este creata special pentru par degradat, dar ca sa nu ajungem aici, putem folosi ca preventie sau pur si simplu, pentru ca este cu adevarat minunata. Contine tehnologia silksteel, inspirata de matasea de paianjen - una din cele mai puternice fibre din natura. Face parul elastic, matasos, stralucitor si puternic! Chiar face. Love it!!!

Daca tot vorbim despre par, probaly the best styling Babyliss, fie ca vorbim despre uscatoare, ondulatoare sau placi. Eu mi-am luat recent  o placa de la acest brand  de pe Notino  [ ati vazut pe instastory ] si sunt super incantata de ea. Este mica, o iau peste tot unde plec cu mine, foarte usoara. Imi fac atat bucle cat si indrept varfurile, in functie de starea de spirit... Si spiritul unei femei este o joaca continua. Asa ca da, Babyliss, baby! Nu uitati si de barbati, Notino are aparate si pentru ei, doar nu vrem barbati neingrijiti in preajma noastra.


Iar despre arome, ce sa zic, fiecare cu gustul lui, dar eu am primit mereu cele mai tari complimente cand am fost parfumata cu Jean Paul Gaultier Classique Intense, iar varianta masculina Jean Paul Gaultier Le Male este dementiala, mai ales pe barbatul meu..


Asa ca go shoping, toate variantele parfumurilor Jean Paul Gaultier le gasiti intr-un singur loc - pe NOTINO, la reduceri.
Nu uitati sa folositi codul reducere 20 !

Bucurati-va din plin de tot ce va ofera viata!


You Might Also Like

0 comentarii