Top Summer makeup

07:51:00

Caldura mare! Dar totusi machiajul rezista, rezista cu brio. Hai sa va arat ce produse folosesc ca sa fiu sigura de machiajul meu toata ziua.
In primul rand - Apa Celulara Institut Esthederm. Mi s-a terminat varanta mare si acum folosesc varianta mini, pe care o port cu mine si reaplic de cate ori am nevoie. Sincer, e minunata! Nu o s-o compar cu apa termala, este altceva si mult mai buna, asa simt eu pe pielea mea.



 O folosesc inainte de machiaj, dupa si in timpul zilei. Despre tehnologia Institut Esthederm v-am mai scris, asa ca cautati pe blog. Produsele Esthederm gasiti in Farmacia Tei, in saloane si online.
Imi place sa ma machiez, incerc mereu produse noi, dar iata cateva produse de baza pe care le folosesc acum.
Despre fdt Estee Lauder Double Wear  nu a auzit numai mamaia, asa ca fara prea multe cuvinte - da, este cel mai rezistent fdt care arata natural pe fata, perfect pentru toate tipurile de ten.
Inainte de fdt, aplic intodeauna protectia solara, iar Crema Yves Rocher SPF 50 m-a surprins intr-un mod foarte placut! M-am indragostit de acest produs. Are o textura super comfortabila, fara sa fie albicioasa sau lipicioasa, se potriveste perfect ca baza de machiaj. In plus, nu contine parabeni, ulei mineral si alte prostii. Are actiune anti-aging. Act Beautiful!
Mascara Waterproof Melkior este o lansare recenta, v-am scris despre ea. Imi place ca imi face gene lungi si dese si nu fuge de pe ochi cand reaplic apa celulara.
Paleta Bourjois Delice de poudre este intradevar delicioasa! Si stiti ceva, o folosesc ca fard de ochi, bluch, pudra, iluminator... Functioneaza  perfect, are stralucire delicata si este tot ce ai nevoie.
Ruj lichid L'Oreal chiar daca este de tip stain, are o textura foarte fina, nu usuca buzele si ramane toata ziua pe buze chiar daca te saruti. Da, cel mai important este ca nu usuca buzele!
Asta a fost, pana data viitoare!
Bucurati-va de vara, de moment si totul va fi bine!

You Might Also Like

1 comentarii