ELEMIS / My essentials

07:54:00

ELEMIS este o minune..
Da, dupa ce am folosit cateva produse, pot sa spun cu mana pe inima ca asa este. Si totul a inceput cu acest produs... Nu credeam vreodata ca o sa-mi placa, pentru ca niciodata pana acum nu am incercat demachierea cu o astfel de textura. Dar da, vremea trece, gusturile se schimba.
Am terminat al doilea borcan si spun borcan, pentru ca are o cantitate maaare, ce ajunge cam pentru jumatate de an. Nu ma demachiez cu el la ochi, doar pe toata fata si este absolut minunat. Are o textura grasa, cremoasa, demachiaza eficient. In plus, contine uleiuri pretioase si tehnologia patentata cu actiune anti-aging. Sa simte foarte placut pe piele, hraneste, curata si.. ce mai trebuie.? Da, oricand as recomanda cu drag!




Dar cum am ramas fara el, am trecut la alte produse, pe care tot le recomand cu caldura.
Aceste trei produse imi ofera pasii esentiali in ingrijirea zilnica - demachierea, curatarea, tonifierea, hidratarea. In plus, sunt in format mini si le iau usor cu mine in escapadele de vara. Formulele ELEMIS contin ingrediente naturale si formule revolutionare, de aceia sa vad si rezultatele. Tenul meu are acum o stralucire aparte.  Si daca nu stiati, brandul ELEMIS vine din Anglia, este un brand de lux, iar produsele lor sunt folosite in cele mai luxoase SPA -uri din lume. Asa ca ma simt un fel de vedeta cand folosesc produsele.  Dar cel mai important este ca tenul meu este multumit. Toate produsele pot fi cumparate AICI si sincer, e un privilegiu ca le avem in Romania. 

You Might Also Like

1 comentarii

  1. am 2 produse Elemis, un tub cu gel de dus pe care l-am luat in calatorie si o cremita, imi plac!

    RăspundețiȘtergere