White Musk Flora, sophisticated & feminine

14:41:00

V-am povestit AICI despre noutatile The Body Shop, iar in postarea asta vreau sa pun accentul pe noua aroma White Musk Flora - un parfum sofisticat si feminin.


Imi place sa scriu despre parfumuri, mi se pare ca fiecare are povestea lui, iar eu incerc de fiecare data sa patrund in aceasta poveste si sa ma bucur din plin....



Asa cum va spuneam, gama parfumurilor White Musk are acum o noua reinterpretare - FLORA, un parfum superb, perfect pentru sezonul cald, care nu te sufoca . Primul parfum White Musk The Body Shop a fost lansat in 1981 si de atunci se bucura de succes.

White Musk Flora imbina notele de bergamota si piper roz cu un buchet inflorit de bujori, lacramioare, mosc alb si esenta de zahar din trestie..... Este o interpretare moderna a moscului, fara sa sufoce, in plus, este 100% vegan.






Fiecare sezon necesita un acompaniament parfumat. Iarna este sezonul aromelor mai grele, mai picante, iar in primavara-vara este timpul aromelor efervescente, dulci, jucause, florale. Nu conteaza unde iti vei petrece timpul, in orasul sufocat sau pe malul marii, parfumul poate crea si mentine o atmosfera placuta. Desigur, toate parfumurile de vara sunt diferite si creaza dispozitia diferita, dar fiecare are propria poveste.. care candva va ramane istorie.
Parfumul White Musk Flora The Body Shop este o poveste frumoasa care ma inspira si imi creaza buna dispozitie.... Cruelty free, vegan , minunat!

You Might Also Like

1 comentarii

  1. miroase excelent si cred ca ti se potriveste tare bine! iti vine excelent imbulinata asta de rochita!

    RăspundețiȘtergere