Top 5 / produse preferate

19:11:00

Desigur, top 5 e mult spus, pentru ca niciodata nu ma limitez la cateva produse, dar tare as vrea sa va povestesc despre acestea, restul vedeti voi si pe storys.


Crema pentru ochi La Roche-Posay Redermic {R}- cea mai tare crema pentru zona ochilor din tot ce am folosit pana acum !



Din start va spun ca sunt impotriva botoxului si tot felul de injectii, asa ca ingrijirea mea se bazeaza pe creme si masaj facial. Imbatranirea este un proces natural, nu scapa nimeni, dar putem totusi sa mai tragem din timp...  Aceasta crema este un concentrat - tratament, contine retinol 0,1 %  stare pura si cafeina 0, 2 %.  Este un produs 100 % hipoalergen, testat dermatologic, nu contine parfum, parabeni, este non-comedogenic, potrivit pentru ten sensibil. Rezultatele clinice au dovedit netezirea ridurilor in jurul ochilor, iar pielea devine mai luminoasa.
Produsul are 15 ml si pretul nu e mic, dar cu siguranta va ajunge pentru un an de zile.  Eu il folosesc de ceva timp in fiecare seara si pot sa spun ca este cea mai eficienta crema. Rezultatele le-am vazut cam dupa trei zile, pielea in jurul ochilor sigur e mai neteda! Intrucat contine retinol, nu va recomand s-o folositi ziua, doar seara si nu uitati de protectia solara.


Fond de ten Dior Diorskin Forever Undercover 24 H - unul din cele mai bune fdt. Nu m-a impresionat niciun alt fond de ten Dior [ si le-am incercat pe toate! ] ca acesta!
Este un produs full coverage si datorita concentratiei mare de pigmenti acopera rapid absolut tot, roseata, pete, problemele pielii. Da, are acoperire medie spre mare, dar se simte foarte placut pe ten, nu usuca, nu se strange in riduri, pori si nu arata a masca! Textura lui este fluida si aluneca usor pe ten, se aplica rapid cu degetele.  Pare perfect? Chiar da, este un fond de de ten foarte bun. Nu se simte deloc pe piele, e foarte comfy, de aceia eu chiar il recomand pentru uz zilnic. Ofera un aspect mat natural si rezista toata ziua. Vine caldura, iar acest fdt este foarte potrivit pentru sezonul cald!


Daca tot vorbim de caldura si rezistenta produselor - rujul L'Oreal Paris Rouge Signature face parte tot din aceasta categorie. Nu sunt adepta rujurilor mate, chiar deloc, iar acest produs este cu totul altceva! Are o textura apoasa, dar este foarte pigmentat si functioneaza cumva gen "tatuaj" sau tint, care nu se sterge nici daca o sa vrei... Dar spre deosebire de alte rujuri-stain, nu usuca deloc buzele, nu se simte absolut deloc, arata frumos toata ziua, chiar daca mananci, bei si te saruti. Este un ruj ideal! Nuanta mea este 105, un roz natural, perfect pentru a fi purtat zi de zi.

Si cum sunt colectionara de palete si v-am mai spus ca toate sunt diferite, de la nuante pana texturi, asa ca mi-a trebuit inca una - NYX  Love You So Mochi / sleek & chic. 
Paleta este gorgeous! Textura fardurilor este diferita si de fapt, sunt pigmenti presati. Nu stiu cum s-o va descriu, dar este superba, totul este la superlativ - textura si culorile, iar eu am luat-o pe Notino la cel mai bun pret. Love it!
Si ultimul produs - St. Tropez Gradual Tan Watermelon Infusion.

L-am luat tot pe Notino, chiar in magazinul fizic. Sunt foarte multe variante, dar eu am ales-o pe aceasta . Este o lotiune autobronzanta, iar pielea capata nuanta bronzului natural chiar dupa prima aplicare. Miroase divin, fresh si placut, nu are deloc acel miros specific autobronzantelor. Are textura gel, de culoare alba si care se aplica ca o lotiune obisnuita de corp. Hidrateaza excelent pielea si mult timp se mentine mirosul fructat. Nu lasa pete!!! Nu va temeti de pete si urme pe haine, nu exista asa ceva! Eu nu sunt adepta statului prelungit la soare, asa ca secretul meu - autobronzantul, care arata minunat si natural. Ca sa mentineti bronzul, este suficient sa aplicati acest produs 1-2 ori pe saptamana.
Toate aceste produse sunt folosite de mine, imi plac super mult, de aceia vi le recomand cu incredere.

You Might Also Like

1 comentarii