Yves Rocher cu aroma de sarbatoare

09:40:00

Yves Rocher este mereu o bucurie, un rasfat si de ce nu, o inspiratie pentru cadouri. Intrucat ne apropiem cu pasi repezi de sarbatori, va propun cateva idei de la Yves Rocher.
Si daca tot vin sarbatorile, o sa incep cu aroma mea preferata de iarna - vanilia. Yves Rocher a creat o noua gama cu vanile Nuit Vanille, printre care e si un parfum, o lumanare parfumata si alte produse de ingrijire. Eu personal o sa  imi iau lumanarea si parfumul neaparat, mi se pare o gama foarte reusita. Pentru cadou puteti crea un set personalizat, dar si sa cumparati un set gata prezentat. Asa puteti proceda cu orice gama sau produs Yves Rocher.

Iar alta gama care miroase a sarbatoare este The Dore - proaspata si dulce, cu extract de ceai, unt de carite, apa de albastrele si ulei de migdale... Mmm, delicioasa.  Aceasta gama am primit-o cadou de la Yves Rocher  la intalnirea #bbloggersholidaymeeting si nu pot sa ma satur de ea. Cand pielea miroase asa dupa un dus cald... este un deliciu



Daca nu va inspira vanilia sau ceaiul, puteti alege orice altceva din zecile arome Yves Rocher, poate fructe de padure sau portocale. Mie imi plac toate, singura problema ca nu am cum sa ma dau cu toate.
Iar daca va doriti un parfum, va recomand din ce imi place  mie - un set cu parfumul Evidence, editie de colectie, cu aroma delicata de bergamota, note balsamice si flori dulci sau So Elixir cu aroma de vanilie si patchouli...
                    Oricare ar fi alegerea, bucuria si rasfat for fi maxime! Inspira-te de AICI !


You Might Also Like

0 comentarii