Trend IT UP makeup, produse pe care trebuie sa le incerci!

08:27:00

Daca nu ati auzit despre  Trend IT UP va spun eu - este un brand de makeup din Germania, marca proprie DM . Iar daca nu ati auzit despre DM ... asta chiar nu cred. Este o retea de magazine nemtesti, raiul pe pamant, unde gasesti tot ce vrei de la mancare pana la ingrijire, makeup, etc la preturi foarte bune si calitate excelenta! Ador DM, l-am descoperit in calatoriile mele prin Europa inca de cand nu existau in Romania. Dar acum avem aceasta retea in toata tara, ura!
 Sa va povestesc totusi despre cateva produse de makeup Trend IT UP - marca proprie DM, o gama foarte larga de machiaj la preturi mici, dar foarte calitative. Cine cunoaste, stie..
De 1 decembrie am avut intalnirea anuala intre bloggeri de beauty #bbloggersholidaymeeting, o traditie frumoasa care se tine de ceva ani, iar la aceasta intalnire am primit multe cadouri dragute, printre care si o cutie DM cu tot felul de bunatati. M-am bucurat tare mult ca am gasit in aceasta cutie si produse Trend IT UP .



Fond de ten 2 in 1 Camou makeup & concealer
Va spun din start, m-a impresionat!!! Si credeti-ma, sunt experta in fonduri de ten. Acest fdt are acoperire mare si asa cum reiese din denumire - camufleaza si functioneaza si pe post de concealer.
Gorgeous! Cu o textura cremoasa care aluneca super usor pe ten, acoperire mare fara niciun efect de masca, din contra, ofera un aspect sanatos, glowly, natural. Love it! Testati-l in magazine DM, neaparat! Este wow!
Al doilea produs care m-a impresionat - Brow gel filler waterproof - super produs! Nuanta mea este 020, care mi s-a potrivit perfect, iar periuta este foarte comoda, umple golurile de la sprancene si le fixeaza perfect.
Marca Trend IT UP are multe produse pentru machiajul ochilor, farduri cremoase, diverse palete si farduri de ochi mono. Mi s-a nimerit un fard de ochi mono in nuanta 1, un maro cu textura satinata si foarte pigmentat.  Poate fi utilizat cu succes in machiajele de zi, iar daca nu sunteti fane maro, gasiti multe alte nuante dragute.
Despre oje  va spun doar atat - sunt superbe, absolut toate, atat la nuante cat si rezistenta.

Creionul de buze este al produs care imi place mult, nu e primul meu creion din aceasta gama, de aceia stiu deja cat e de bun. Imi place ca este retractabil, are o textura cremoasa, poate fi purtat ca si contur, dar si pe toata suprafata buzelor, foarte frumos si rezistent.
Despre toate produse am scris wow... ce sa fac, asta este, toate sunt wow si vi le recomand cu drag! Cu aceste produse nu aveti cum sa dati gres! Iar daca va ganditi la un cadou de Craciun, magazinele DM sunt o sursa de inspiratie veritabila, orice femeie s-ar bucura .

You Might Also Like

0 comentarii