One of my summer favorites

21:01:00

As spune ca fiecare vara e o mica poveste, alcatuita din cu totul alte trairi decat in restul anului.. E ca o viata, separata de viata noastra in general... Eu personal asa o percep, parca o traiesc mai intens si mai zbuciumat.  Cu multa energie si bucurie, ceea ce va doresc si voua!
Asadar, va trimit virtual mult soare in suflet si numai bucurii! Si vreau sa va mai arat ce am mai folosit in perioada aceasta acasa si  in calatoriile mele. Precizez ca sunt unele din muuuulte produse pe care le folosesc / nu pot sa le cuprind intr-o postare pe toate / , iar tot  ce o sa vedeti azi imi place mult si recomand cu incredere!

- Apa micelara BIODERMA , probably the best. Demachiaza eficient si bland, calmeaza tenul. Demachiez ochii cu ea si este un pas nelipsit in rutina mea de demachiere.
- ELEMIS pro-collagen cleansing balm - este wow! De cand l-am descoperit l-am folosit zilnic si deja a ramas putin. Nu credeam ca o sa-mi placa acest gen de demachiant, dar acum nu pot fara el!
Este bestseller la nivel mondial, un produs cult, foarte eficient, placut, in plus contine ingrediente anti-aging. Se poate folosi si ca masca pentru ten. Il gasiti AICI, vi-l recomand din suflet!
Omit aici urmatorul pas - spalarea tenului cu gel sau spuma, pentru ca am mai multe si imi plac mai multe..
- Servetele demachiante NIVEA din noua gama.
- Servetele demachiante Bio CATTIER. Sunt din bumbac organic, contin extract de musetel si aloe organice, sunt super blande si eficiente,love.
- FOREO. Am lasat deoparte Clarisonicul de cand il am. Vi-l recomand din suflet, curata bine tenul,in plus face si masaj facial, foarte mult imi place.


- Crema SHISEIDO Bio Performance Glow Revival. O crema ultra-lejera,ultra-performanta care ofera hidratare suprema, glow, contine ingrediente anti-aging de cea mai inalta tehnologie. Recomandata si pentru ten super sensibil.
- SOSKIN n-BTXExpression line corector, un serum like a botox pentru corectia liniilor fine. Nu cred in asta, dar imi place textura lejera, hidratarea si cumva netezirea reliefului pielii.
- ACADEMIE Serum Eclat - un ser foarte,foarte placut pe care il folosesc ca baza de machiaj
- CATTIER crema de ochi si buze
- ANDALOU serum cu vitamina C, absolut minunat, Pumpkin Honey Glycoloic mask [ must have!] si in general toate produsele ANDALOU
-ELEMIS Superfood cream, o crema hranitoare
- MINUS 417 Sleeping mask - o crema / masca  de noapte minunata, dimineata tenul arata super odihnit si hidratat
- SEVENTEEN Cosmetics Ulei pentru fata - super lejer / am scris despre el / , il folosesc pentru masaj facial,pentru par si cuticule


 
- AVENE crema de protectie solara 50 SPF
- BIODERMA HydraBio Perfecteur SPF 30
- GUINOT Age Sun Protective SPF 20
-GUINOT Sunlogical crema de ochi SPF 50
- ANDALOU facial booster SPF 30
Le alternez in functie de machiaj sau mediu / oras, mare, calatorie, munte / Toate sunt super
Aproape ca nu stau la soare, dar ma protejez. Toate aceste produse sunt minunate, lasa pielea hidratata, glowly, placut mirositoare.  Uleiurile sunt uscate, nu pateaza hainele, nu lasa pielea grasa.
Pentru fond de ten cuvantul de ordine - rezistenta, de aceia folosesc vara cam doar astea, toate fixate cu pudra MAC Mineralize / the best in the world/
- Paradise Palette SEVENTEEN Cosmetics,o minune cu blushuri si  bronzer - superba
- Paleta Tom Ford, pentru ca e Tom Ford
- PPETTY VULGAR Cosmetics paleta cu toate culorile de zi si seara, ca o jucarie, minunata / o gasiti la Douglas
- NYX Lingerie fard de ochi cremos,pentru rezistenta si culoare de baza frumoasa,usor de folosit
- Creion de sprancene ESSENCE, super rezistent, retractabil, consistenta cerata love it
- Creion de sprancene NYX , tot imi place mult, tine foarte mult, usor de trasat liniile
Fan eyliner, asa ca am trei, dintre care cel mai des folosesc ESSENCE Waterproof eyeliner, niciodata nu imi lipseste.
Imi place RIMMEL Wing pentru forma varfului,dar nu e super rezistent
- NYX Epic Liner este rezistent, super negru, dar are varf flexibil si nu il folosesc des tocmai ca e putin incomod
- Mascara ESSENCE imi place pentru curbare si volum, pentru bani putini face treaba bine
- PRETTY VULGAR Cosmetics mascara - pentru curbare de senzatie, alungure si volum. Dar si pentru ambalaj! So pretty!!!
- Mascara MAX FACTOR False Lashes pentru gene naturale, nu face niciun volum
Si the best, toate / in afara de noul curler / mascare YSL , a mea in variante The Shock - super volum!
- Ochelarii de soare  POLAROID de la VIDET.RO, acolo o sa gasiti o selectie de multi branduri foarte faina
- LOREAL Mythic Shimmering Oil - ulei de corp cu particule stralucitoare care arata pe piele senzational!
-Balsam de buze CLARINS, nu se termina de un an, super hranitor cu putina culoare
- Gloss MAX FACTOR
- Tinted Balm ESSENCE, buze roz toata ziua,plus un balsam / nu se gaseste in Romania
- SEPHORA long lasting lip tint nr 11, violet, un tint super dragut,incercati
- Bourjois Soft Matt Lip Cream, probabil cel mai bun ruj lichid mat, dar care DELOC nu usuca buzele
- GEROVITAL Sun lapte autobronzant - cel mai bun si ieftin atobronzant, il folosesc tot timpul, i-am facut atata reclama ca ar trebui Gerovital sa mi-l dea gratis, ha ha...
Si agenda mea de geanta in care imi notez toate lucrurile frumoase,idei si ganduri
- Sandale super colorate si confortabile de la HELWIGSHOES, le gasiti online in mai multe culori, sunt din piele, super stylish si comode
- Parfum de vara minunat si care miroase a pepene ESCADA Sorbetto Rosso, nu tine mult, dar nu e greu sa-ti dai refresh
ELIE SAAB Le Parfume Resort Collection, fabuloasa creatie Francis Kurkdjian, iubesc toate parfumurile ELIE SAAB
Cercelusi veseli si colorati, crema Nivea mix me cu un miros minunat si fresh, iar balsamul de buze Nivea  cu SPF este must have cand sunt la mare sau pe munte.
Cam atat pentru azi, daca v-a inspirat ceva e o bucurie pentru mine. Va doresc in continuare o vara minunata, traiti povestea la intensitatea maxima, curaj si iar curaj pentru tot ce va doriti!
P.S. Nui uitati de concurs pe Instagram!






You Might Also Like

5 comentarii

  1. This is very nice
    https://www.melodyjacob.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sandalele.rosii sunt de la acelasi magazin? Multumesc ptr detaliere, mi ai dat de lucru, am lista de. cumparaturi noua. Carmen Elena

    RăspundețiȘtergere
  3. de la care magazin? sunt luati di spania.pup

    RăspundețiȘtergere
  4. O multime de produse minunate, o parte le folosesc si eu. Tu esti frumoasa si eleganta, cum esti de obicei����

    RăspundețiȘtergere
  5. ce de minunatii aici la tine, al 2-lea produs chiar mi-a ramas gandul la el!

    RăspundețiȘtergere