DAYTOX / Beauty in Balance

09:13:00

Ati auzit de DAYTOX ? Ei bine, este un brand prezentat exclusiv in parfumeriile Douglas Romania.
11 produse care alcatuiesc colectia unica DAYTOX contin ingrediente active de deroxifiere a tenului- extracte din plante, uleiuri naturale, antioxidanti. Nu contin silicon sau parabeni si au o baza vegetariana pura.
Este un program complex pentru ten si corp care ajuta organismul sa-si refaca echilibrul in mod natural. Toate produsele le puteti vedea si comanda AICI!


Eu am si folosesc doua produse pentru ten si am facut o baie nemaipomenita cu sare minerala Daytox care e minunata, relaxeaza corpul si iti da o stare de bine...
Imi place si Face Oil, de fapt sunt fan uleiuri faciale. E placut, se absoarbe foarte rapid in piele, nu provoaca iritatii si nu e comedogen. Imi place sa-mi fac masaj facial cu el seara.
Crema pentru ochi o aplic dimineata, nu ma astept sa faca minuni, dar are o textura placuta, improspateaza zona ochilor si revigoreaza.
In prag de primavara e binevenita detoxifierea, asadar, din cele 11 produse sigur gasiti ceva pentru nevoile voastre. La Douglas exclusiv, in magazine sau online.



You Might Also Like

7 comentarii