My Top #lorealmakeup

08:00:00

Despre produse de makeup LOREAL am scris de multe ori si iata revin cu o alta postare in care vreau sa va impartasesc parerea mea .
Asadar, my top, my forever love,produse cumparate si recumparate si folosite cu drag
Nu pot sa spun ca toate fondurile de ten LÓreal mi-au placut, dar majoritatea da. Doua dintre ele,folosite in ultimul an - Accord Parfait  si True Match.


Mi-am luat chiar cate doua din fiecare, stau nou-noute, de frica sa nu dispara de pe rafturi. Stiu, ca orice lansare noua s-ar putea sa depaseasca calitatile acestor doua produse, dar mai bine sa le am.
AICI AICI AICI AICI - 
puteti citi cateva review-uri.
Este cel mai bun fond de ten [ si ma refer la ambele variante, seamana mult intre ele] , cel mai usor de aplicat, cu acoperire medie care arata natural. Iubesc ambele variante si va recomand din suflet sa le incercati!!!
Mascara Mega Volume Baby Roll , fara exagerare, my nr 1 ! Cine iubeste gene lungi,curbate si cu vooooolum, must try! Face gene incredibile, frumoase, nu curge,rezista. Periuta siliconica foarte comoda. Am incercat aproape toate mascare LÓreal, de la Telescopic pana la Volumissime, toate mi-au placut, dar asta le depaseste. Astept alte lansari LÓreal, sunt curioasa ce mai inventeaza .




Mi-am cumparat si un produs din ultimele noutati - Infaillible Luminizing Primer [ sunt trei in total in gama, cel pentru roseata si pentru estomparea porilor]
Ambalajul stralucitor, frumos si comod are 20 de ml.  Primer pentru iluminare instant a tenului e minunat! Ofera un glow sanatos, hidrateaza si fondul de ten "se lipeste"de el foarte bine si chiar rezista mai mult. Se poate aplica sub fdt, se poate mixa cu fdt sau aplica ca un accent dupa ce ati terminat machiajul.  Imi place la nebunie, recomand daca aveti tenul uscat, tern, obosit sau pur si simplu ca machiajul sa aiba  un aspect sanatos si natural. Este un produs multifunctional si ma bucur ca l-am luat.
          Astea sunt cateva produse LOREAL pe care le folosesc zilnic. Sper ca v-am fost de folos.

You Might Also Like

1 comentarii