Ingrijirea pielii sensibile si uscate

09:14:00

In perioada rece a anului majoritatea oamenilor sa confrunta cu pielea uscata si  sensibila . De multe ori folosim diferite creme fara sa ne gandim la produse cum ar fi gel de dus sau sapun. Si aceste produse pot usca excesiv pielea. Recunosc, si mie mi se usuca pielea iarna. Si atunci incerc sa folosesc produse care sa ma ajute, sa ajute pielea mea sa fie hidratata, hranita si sanatoasa.
BALEA are o gama special conceputa pentru pielea  foarte uscata cu  un continut ridicat de uleiuri naturale.


Ulei de dus - unul din preferatele mele. Un produs genial, dar ieftin. Un produs eficient, minunat. Stiti cum lasa pielea dupa dus? Minunata! Este vegan, nu contine parafina, are PH neutru, testat dermatologic. Contine 70% de uleiuri naturale - ulei de soia, ulei de ricin, vitamina E. Ofera senzatia de piele catifelata de lunga durata.
Beauty Oil multifunctional - o formula usoara cu uleiuri atent selectionate, cum ar fi uleiul de jojoba, ulei de catina, cu bisabol, extract de musetel si galbenele.
De ce e multifunctional? Pentru ca il poti folosi pentru diferite nevoi ale pielii: pielea foarte uscata, vergeturi, cicatrici, celulita. E bun pentru masaj, dar si pentru pielea crapata. Practic,il poti folosi din cap pana in picioare. Imi place ca se absoarbe rapid, miroase suav,  fresh si lasa pielea foarte moale si matasoasa. Daca mai folositi peelingul despre care am scris AICI, efectul va fi dublu.
Tot aici am inclus si un produs de igiena personala - Balea Deodorant Cristal. In forma de piatra-cristal, acest deodorant lupta eficient cu mirosul neplacut si senzatia de umezeala de la transpiratie.
Potrivit tuturor tipurilor de piele,inclusiv celei sensibile, testat dermatologic. Se foloseste foarte usor, doar trebuie umezit un pic sub apa si aplicat direct. Daca sunteti in cautarea unui astfel de produs, sa fie eficient, fara miros,incercati .
                                      Toate produsele le gasiti in magazinele DM Romania.



You Might Also Like

3 comentarii

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. целую

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat niciunul din produsele astea, dar tot ce am incercat de la Balea mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt mare fana a produselor Balea, de fiecare data cand ajung cu in magazinele lor nu pot sa plec cu mana goala. Ceva sigur imi face cu ochiul. Am vazut ca au lansat multe produse noi si interesante. 😍❤️

    RăspundețiȘtergere