Home SPA / Balea Beauty

09:11:00

Adesea nu avem timp sa ajungem la saloane SPA si  masaj, dar stim cu totii cat de benefice sunt aceste proceduri pentru corpul uman. Relaxare mintala si ingrijirea corpului, chiar echilibrarea energetica - sunt foarte importante pentru noi, femeile. Nici eu nu ajung prea des la salon, dar imi ingrijesc corpul acasa cu diverse produse, imi creez atmosfera de SPA, ma relaxez in acele minute..imi dedic timpul mie.
Ador scrub-uri pentru corp si procedura de peeling in sine, mai ales cand descopar produse delicioase care imi rasfata corpul.


Cand ajung in magazinele DM, va spun sincer, stau cate o ora... Studiez rafturile, noutatile si niciodata nu plec cu mana goala. Ultima descoperire - Scrub Peeling cu sare de la Marea Moarta cu aroma de Lemongrass.

Acest produs mai contine ulei de masline, jojoba si floarea soarelui. Potrivit pentru piele sensibila, are ingrediente naturale, deci,pentru toata lumea.Miroase divin!
Scrub sau peeling mecanic este foarte sanatos pentru piele.  Pielea se elibereaza de celulele moarte, se reinnoieste si arata mult mai bine! In plus, sarea de la Marea Moarta contine un complex de minerale pretios,  iar folosirea acestui peeling in mod regulat sporeste elasticitatea pielii, inbunatateste vizibil aspectul celulitei si netezeste pielea. Eu folosesc scrub-ul mereu, o data sau de doua ori pe saptamana obligatoriu, e o placere pentru mine.

Cum sa folosesti acest peeling?
Foarte simplu, cu mana prin masaj destul de apasat de jos in sus, urmand sa accesati absolut toate zonele corpului. Se dreneaza tot sistemul limfatic, organismul se elibereaza de toxine, stimuleaza circulatia, iar pielea devine foarte fina. Dupa dus imi aplic ulei special pentru corp, despre care voi povesti curand.
Sa nu va fie frica ca se irita pielea, se roseste, e un proces  perfect normal, cu beneficii incredibile .
Aveti grija doar sa va aplicati dupa aceia o crema sau ulei de corp.
Va mai spun un secret [ si in secretele mele puteti avea incredere 100%, stiti deja in atatea ani..], acest produs se poate folosi cu succes pentru fata si scalp. Da, pentru peeling facial cu aceleasi beneficii si pentru peeling-ul scalpului capului. De cate ori ati facut asa ceva? Eu cam o data pe luna imi fac aceasta procedura pentru scalp. Nici nu stiti cat  de sanatoasa este! Curata eficient pielea capului de toate rezidurile,pielea moarta, stimuleaza circulatia, intareste firul de par. Este fabulos ce poate face, incercati.
Incercati acest produs,o sa va placa cu siguranta! Il gasiti in magazinele DM din tara.


You Might Also Like

5 comentarii