Apa micelara Garnier - nr 1 in lume!

15:51:00

Stiu ca voi toate ati incercat apa micelara Garnier. Si eu am descoperit-o la un moment dat si i-am ramas fidela.
Pentru ca nu irita deloc! Pentru ca am ochii sensibili si nu mi-a provocat vreodata o iritatie! Pentru ca demachiaza eficient! Pentru ca lasa tenul fresh si hidratat. Pentru ca nu lasa urme lipicioase! Pentru ca este nr 1 in lume!


O gasiti in varienta normala sau travel, iar acum Garnier a lansat versiunea de 700 de ml care costa numai 33 lei. Deci, 350 de utilizari, ajunge pentru tot anul!!!
 Este disponibila in acest moment in Cora, Carrefour si DM
Nu uitati ca demachierea eficienta este esentiala in ingrijirea zilnica si este primul pas catre frumusetea tenului. Fiti frumoase!


You Might Also Like

4 comentarii

  1. o voi cumpara neaparat dupa ce termin ce am acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesc apa micelara de la Garnier de foarte mult timp, am incercat si cu altceva, dar sincer nu mi se pare ca este la fel de eficienta, o iau peste tot cu mine.

    RăspundețiȘtergere