Save Your Skin / #MyUVPatch

17:24:00

LA ROCHE POSAY lanseaza la nivel global pentru al treilea an consecutiv, Campania sociala SAVE YOUR SKIN [AICI toate detaliile]


Save your skin este o campanie de sensibilazare a populatiei cu privire la prevenirea cancerului de piele si importanta folosirii protectiei solare.
Soarele e cel mai bun prieten al nostru, dar poate fi si cel mai rau dusman.......
                                          Nu stati pe ganduri, e foarte simplu sa va salvati pielea!



1 Testeaza- te! 
Pana pe 30 iunie 2017 poti beneficia de o consultatie gratuita la dermatolog pentru verificarea alunitelor. Informeaza-te despre medici participanti pe  www.protectiasolara.ro
2 Protejeaza-te!
Noile produse La Roche-Posay din gama Anthelios folosesc tehnologia de ultima ora. XL-PROTECT: protectia solara foarte ridicata impotriva UVA, UVB, IR si poluare.

3 Fii responsabil!
Acum La Roche-Posay a lansat primul dispozitiv sub forma de plasture conectat la o aplicatie pentru masurarea nivelului de radiatii.
V-am aratat pe pagina mea FB !
O aplicatie super interactiva si utila! Eu mi-am lipit azi inimioara albastra pe mana  si chiar am starnit curiozitati pe strada. Sunt in regula cu radiatii.
Cum folosesti aplicatia:



 - Descarca aplicatia My UV Patch
- Creaza-ti profilul
- Aplica plasture pe o zona de corp expusa
- Scanezi plasure
- Urmezi recomandarile
-Inveti despre protectia solara,primesti recomandari, afli despre produse potrivite fototipului tau de piele
E chiar foarte interesanta aplicatia, eu deja ma joc cu ea.

PLASTURELE ESTE GRATUIT SI POATE FI COMANDAT IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL EXCLUSIV PE SITE AICI !

Evitati expunerea la soare la orele de varf intre 11-16
Nu va expuneti direct la soare, alegeti umbra
Reaplicati produsul cu SPF odata la doua ore
                    Fiti sanatoase, fericite, iubite! Incarcati-va de energie solara, dar nu exagerati!

You Might Also Like

2 comentarii