Le Parfum Resort Collection / ELIE SAAB

09:53:00

Cea ma recenta creatie casei ELIE SAAB - Le Parfum Resort Collection, editie de vara 2017 - editie limitata din colectia Resort, parfumul este inspirat de vara si  soare, stralucirea apei reflectata in razele lui si este dedicat femeii moderne, increzatoare, stralucitoare! Acest parfum,precum editia anterioara din 2015, este semnat de celebrul parfumier Francis Kurkdjian. Sunt fana declarata a lui Francis si in acest parfum clar se regaseste semnatura lui.

Notele dulci si zemoase de rodie si mandarina rosie din Italia lumineaza esenta buchetului de iasomie de Sambac si floare de portocal, semnatura olfactiva iconica Le Parfum, cu o noua stralucire ca de rubin. Intensitatea florii de patchouli indonezian prelungeste acest traseu delicios ce creeaza dependenta.



O aroma efervescenta,  un amestec dulce-floral  incanta simturile la maxim, dezvaluind senzualitatea si feminitatea!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Are acest parfum nişte ingrediente de nici nu am auzit de ele. Dar în sensul bun, nu rău. Căci iasomia de Sambac, sigur a ajuns ca mireasmă pe pielea mea. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa-l miros neaparat! acum sunt tare curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. What a great pic! thank you for sharing :-) целую

    RăspundețiȘtergere
  4. Parfumurile cu note florale sunt preferatele mele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ambalaj simpatic si feminin! Nu l-am testat inca, dar o sa-l caut data viitoare cand merg la cumparaturi! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. descrierea imi place, ramane sa miros si parfumul :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata bine dar nu-s fan parfumuri dulci. O sa il testez cand am ocazia sa vad daca e intr-adevar prea dulce pt mine

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca e vorba de arome fructate...posibil sa imi placa! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Este perfect, unul dintre parfumurile mele preferate din acest sezon. Superb!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu imi plac parfumurile dulci, dar raman la faza sa-l miros si poate, poate imi place.

    RăspundețiȘtergere