Beauty news / KIEHL'S

08:04:00

Dragostea mea pentru KIEHL'S o cunoasteti deja . V-am scris de nenumarate ori despre  diverse produse Kiehl's care niciodata nu m-au dezamagit. Treceti pragul magazinelor lor, veti pasi intr-o lume de poveste, incepand cu design-ul magazinelor pana la produse de ingrijire deja legendare. Faceti o testare gratuita a pielii, astfel veti descoperi ce produse vi se potrivesc si o sa primiti si mostre cadou.
Din ultimele noutati KIEHL'S va prezint o masca Cilantro and Orange Extract Pollutant Defending Masque si un tratament-balsam pentru buze Butterstick Lip Treatment SPF 25.
Noua masca faciala pentru noapte ajuta pielea in lupta cu factorii poluanti din mediu. Chiar daca nu ne dam seama, poluarea lasa urme vizibile asupra tenului. Piele obosita, terna, fara stralucire?


 Solutia pentru a ajuta pielea pielea impotriva factorilor poluanti si totodata a preveni aderararea impuritatilor este aceasta masca. In acelasi timp imbunatateste textura pielii, tonusul, lasand-o radianta, sanatoasa, stralucitoare, reinnoid celulele in profunzime. Ingrediente naturale precum cilantro[ coriandru ] si extract de portocale sunt extrem de benefice pentru ten. Veti iubi acest produs ! Eu o aplic de trei ori pe saptamana peste noapte, iar dimineata vad in oglinda un ten odihnit si luminos.




Al doilea produs pe care il iubesc - balsam-tratament pentru buze cu SPF 25. In primul rand SPF mare este un mare, mare plus, pentru ca si buzele noastre sufera de la soare! Imi place tare mult culoarea! A mea e touch of berry, o culoare foarte frumoasa si naturala.
Acest balsam este in acelasi timp si tratament, contine un amestec nutritiv de uleiuri si unturi precum ulei de cocos si unt extras din coaja de lamaie.
Hraneste instant buzele, ele devin foarte moi si  hidratate, iar hidratarea se mentine pe tot parcursul zilei. Intrucat ofera si culoare, eu il port ca ruj. Buzele arata senzational!
Acest balsam se gaseste in 5 culori si unul transparent. Intodeauna spun ca meritam tot ce e mai bun in viata, de la ingrijire pana la gandire si lucruri facute pentru noi cu placere. Asadar, rasfata-te cu produse KIEHL'S , pentru ca meriti!



You Might Also Like

7 comentarii

  1. That lip balm sounds amazing and its a big bonus as it can pass as lipstick too
    Cheers

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit nici un produs KIEHL'S :D. Mi-ar fi placut sa vad un swatch la balsamul de buze. Nu am vazut pana acum un balsam de buze care sa aibe o nuanta asa intensa. Eram curioasa cum arata pe buze :)

    RăspundețiȘtergere
  3. love this butterstick! xoxo Bety

    RăspundețiȘtergere
  4. Crema e tentantă! Am încercat mai demult câteva mostre de la ei și mi-au plăcut mult...

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesting post my dear, thank you for sharing :-) kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. I've never tried this Brand but I'm very curious to try it!

    RăspundețiȘtergere
  7. intodeauna meritam tot ce e mai bun in viata...ce frumos, Stella!

    RăspundețiȘtergere