SEPHORA Spring 2017 new collection

20:25:00

De fiecare data cu mare bucurie astept colectiile de sezon Sephora! Iata ca primavara a venit si la propriu si incep sa apara si noi colectii.
                               Produsele sunt deja in magazine, asa ca nu ezitati sa le descoperiti!
Brandul propriu SEPHORA are o multime de noutati. Colectia ALL IN ONE cuprinde mascara Cinescope [ v-am aratat-o pe Instagram, imi place muuult, face niste gene...], eyebrow editor-kit sourcils, retractable brow pencil waterproof, easy smoky eye-ombre a paupieres effet smoky

Colectia MATTE LIPS cuprinde faimosul deja ruj mat Cream Lip Stain, Rouge Lip Tint si Creion&Contour

 

Rujurile sunt minunate, eu folosesc atat cream lip stain cat si contour & color , urmeaza sa incerc lip teint.

Colectia RADIANT COMPLEXION cuprinde editie limitata Sun disk, beauty blender flawless complexion sponge, perfecting glow primer, high coverage concealer



Dar cea mai interesanta mi se pare colectia MIX AND PLAY SKINCARE care cuprinde o multime de produse minunate! Chiar mergeti in SEphora sa le testati si sa vedeti despre ce e vorba! Noul concept de apa micelara- micellar gel , micellar milk si micellar water [ cea mai tare mi se pare cu carbune]





Sunt foarte multe produse noi, abia astept sa le folosesc . Revin cu review-uri! Ce va atrage cel mai mult?


 
 
 

You Might Also Like

5 comentarii