Spring Beauty Favorites

13:48:00

Nu am facut niciodata postari cu favoritele lunii, sezonului, etc , dar de ce sa nu fac.. Astfel impartasim impresii despre produse pe care le folosim si poate descoperim ceva interesant pentru noi.
Incep cu ojele si un top coat genial .
In ultimul timp am folosit mai mult nuante rosii , toate de la OPI [ Opi Coca Cola , Opi Red , Ower&Ower a Gwen ] . Chiar daca par nuante asemanatoare, nu e chiar asa, fiecare are frumusetea ei. Si Top Coat CND Vinylux [Weekly Top  Coat ] e un produs intradevar genial, nu se compara cu nimic , prelungeste durata manichiurei considerabil si arata impecabil . Toate aceste produse le gasiti la Top Line Shop


Dream Screen de la Benefit [ review ] , produs descoperit recent , dar care imi place mult ca textura si finish si cum se comporta pe parcursul zilei - the best!
In ultimul timp am folosit fdt numai cu texturi lichide [ cele cremoase mi se par acum grele ] . True Match  Lóreal [l-am capatat la beauty swap , acesta este varianta americana ] nu se compara  cu acelasi True Match de la noi, nici prin ambalaj , nici prin textura , etc. Acesta e mult,mult mai bun! Maybellin Dream Wonder tot nu se gaseste la noi , doar Sephora gasiti la Sephora . Toate au consistenta lichida, apoasa, dar uniformizeaza perfect culoarea tenului si arata  foarte bine, si nici nu se simte pe fata.
Paleta Marionnaud este perfecta , are multe farduri, blush-uri, bronzer,pudra stralucitoare. Compacta si frumoasa . O gasiti la Marionnaud
Noul blush cremos The Body Shop din colectia Honey Bronz este superb! Culoare mea este 02, o piersica aurie , nuanta minunata. Foarte usor de aplicat, de purtat in geanta,ofera un glow superb.
Duraline de la Inglot - un produs preferat de mult timp ,pentru ca cu ajutorul lui obtin orice culoare de fard cremos sau eyeliner. Aplic eyelinerul   cu ajutorul pensulei speciale MUFE .
Eyliner-ul cremos ELF l-am capatat tot la Beauty Swap si surprinzator, este minunat. Negru intens, se aplica usor si rezista toata ziua.
Mascara Benefit Roller Lash - o ador. Cu ajutorul ei obtii foarte rapid gene lungi, curbate si volum.
Pe buze cel mai des am folosit aceste produse- Gloss Lancome , Oh My Gloss Rimmel si ruj hidratant Douglas. Folosesc si rujuri mate rezistente, dar cel mai des am simtit nevoia de buze hidratate.
Recomand             absolut toate     aceste produse    , pentru ca intradevar sunt bune!!!
P.S Nu uitati de concurs , pasii sunt simpli, puteti castiga ceva frumos pentru voi sau pentru altcineva-fiice, surori sau prietene. Va multumesc






You Might Also Like

15 comentarii

  1. Superbe produse,trebuie neaparat sa-mi iau Top Coat-ul CND,inca nu l-am incercat,te pup <3

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea, lista de cumparaturi e gata. iar pe ea se afla marionaud, sephora. review-ul tau a venit la timpul potrivit

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar foarte utila postarea cu favoritele sezonului! Eram in cautare de un tus bun de ochi si uite l-am ochit acuma pe cel de la Elf :). Rujurile Douglas imi plac mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fantastic post and have a happy weekend.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    BEAUTYEDITER.COM

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase cosmeticele tale, imi place paleta in mod special, poti realiza multe look-uri solare cu ajutorul ei. Cu eyeliner-ul elf nu m-am inteles in schimb, s-a intarit foarte repede. Sa le flosesti cu placere! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Simona, inca nu s-a uscat al meu si nici nu da semne.imi place mult deocamdata.pupp

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi plac postările de genul ăsta, să mai faci! :D
    N-aș fi crezut că e așa de bun eye liner-ul gel de la Elf, chiar m-am uitat la el când am dat ultima comandă la ei, dar m-am gândit că nu e cine știe ce. Poate-l iau data viitoare!
    Fondurile de ten care nu se găsesc la noi ni le-ai arătat doar ca să ne oftici, nu? :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Miha Ella o alternativa de la noi e fdt Sephora Infusion, are aceiasi textura,love it!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de dragut e blushul The Body Shop!

    RăspundețiȘtergere
  10. Preciosos colores!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunate produse draga mea! Top Coat-ul CND e genial, imi place si mie maxim! La fel si paleta Marionnaud! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Interesting beauty products.We keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  13. Benefit-ul e si prietenul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. De la inceputul anului am introdus si eu pe blog preferatele lunii...si imi pare ca este un tip de articol bine vazut si apreciat! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere