DIZAO NATURAL / Organic Baby .ro

15:15:00

Ce placut sa primesti surprize, mai ales cand nici nu te astepti. Nu te astepti, dar totusi cineva sa gandeste la tine! Cand m-am intors din vacanta , la cabinet ma astepta cadou de la Organic Baby .
Nu mi-am dat seama imediat de unde a venit surpriza, am deslusit misterul pe parcurs si multumesc tare mult, Organic Baby!
Cu DIZAO am o relatie mai veche ,cunosc foarte bine produsele si am folosit foarte multe masti de la acest brand. Foarte multe pentru ca mi-au placut si mereu am revenit la ele. Le cumparam in Rusia si nu stiam ca se gasesc si la noi. Dar iata o veste buna, le gasim aici !
Produsele DIZAO  sunt absolut naturale, 99% din ingrediente . Toate mastile contin 100% colagen!


Dar pentru prima data acum folosesc acest balsam de buze , nelipsit de pe biroul meu la servici. Nu are niciun miros sau gust ,iar culoarea, 220 Lavender , este minunata. Ofera buzelor o nuanta delicata de lavanda, arata foarte frumos si cel mai important , hidrateaza perfect buzele. Il ador!
Asa cum v-am spus, toate mastile naturale DIZAO contin 100% colagen  plus acid hialuronic si multe ingrediente benefice. Cu efecte rapide, instant .
Toate mastile contin 2 sectiuni , 2 etape de tratament - masca propriu zisa si crema-tratament dupa.
Foarte, foarte placute toate. Trebuie sa incercati neaparat!
AICI gasiti mai multe variante de tratamente pentru orice nevoie! Shop online!







 

You Might Also Like

9 comentarii

  1. whish list-ul de week end e deschis. lavender i can't wait

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam de brandul acesta, merci mult Stella de informatie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam de acest brand.

    Sa le folositi cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma declar tentata!
    Sa le folosesti cu placere!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice review dear...thx for sharing!
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. Am mai auzit de brand dar nu am avut inca ocazia de a cumpara vreo masca sau vreun balsam de buze de la ei. Te pup

    RăspundețiȘtergere