INGLOT pigments

20:51:00

Dragele mele , astazi vorbim despre INGLOT , pigmenti Inglot . Am doar doua , sunt minunate si merita sa vi le arat.

Acest gigant de cosmetice profesionale INGLOT eu personal cunosc de mult timp , cu mult inainte sa apara in Romania. Am ramas fascinata de atunci si tot asa a crescut si colectia mea de make-up INGLOT .
Dar acum vorbim despre pigmenti si va spun de ce le iubesc eu asa de mult


- Pentru ca au culoare pura, intensa
- Pentru ca cel mai plictisitor machiaj devine superb
- Pentru ca e un produs multifunctional
- Pentru ca Inglot are cea mai mare varietate de culori , culori magice , duochrome , fascinante
- Pentru ca raportul calitatea /cantitatea/ pret este cel mai avantajos
Pigmentul nr 86 nu a fost o alegere spontana , acest pigment a devenit must have , icon pentru toti bloggerii si make-up artistii din Rusia . Este o culoare - sarbatoare , un duochrom superb , joaca in mai multe culori
Se vede superb pe o baza de culoare inchisa sau ca atare . Este absolut superb !
Pigmentul  nr 264 este o culoare pura , textura este mai fina, fara particule stralucitoare . Chiar daca pare o culoare prea aprinsa, este minunata, un metal lichid intens. 
Ambele culori subliniaza orice culoare a ochilor ,  efectul este unic si nu cred ca exista analogi .



O sa va dezvalui un secret , un truc , ce sigur o sa va placa. Pigmentii body pigment pot fi folosite pentru orice, inclusiv pentru buze . Poti obtine culoarea buzelor dorita prin mixarea pigmentilor sau nu , buze perfect mate si culoarea super rezistenta !!! Exista o culoare superba la body pigmenti , nr 214 matte , fuchsia de vis! Se aplica pigmentul pe o baza de ruj obisnuit de o culoare apropiata , cu o pensula . Fetelor , credeti-ma, este wow!

Despre faptul ca pigmentii se scutura , da, asta e produsul , e un praf si e normal. Aplicati cu grija pe o baza cremoasa sau cel mai bine cu Duraline , indepartati particule cazute sub ochi cu o pensula pufoasa si apoi aplicati anticearcanul. Nimic nu e imposibil. Si inca un sfat mic , din propria experienta , pigmentii se pot aplica si cu degetele prin tapotare .
                De ce iubesc eu pigmentii INGLOT ? Nu poti sa nu le iubesti!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Se vad foarte frumos pe pielea ta,nu am folosit niciodata <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, chiar asa, nu ai cum sa nu ii iubesti, arata minunat. Asa ma tentati voi fetelor, sa intru si eu la Inglot si eu tot incerc sa ma tin tare :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce superbi sunt pigmentii :) Iti poti crea rujul mult dorit cu pigmentii Body, foarte interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Really loving Ingot products, but vent tried their pigments.. Lovely colors! xx

    RăspundețiȘtergere
  5. 86 arata super tare ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere