FLORMAR Pin Up . New collection

08:55:00

Dragelor, FLORMAR a lansat noua colectie Pin Up  , este deja in magazine , eu am fost ,am vazut si vreau sa va impartasesc cateva impresii despre colectie.


Colectia cuprinde cateva produse absolut noi ce contin pigmenti naturali , cu ajutorul acestor produse poti obtine un look profesional sofisticat si chic.


Delicious Lipstik Stylo – disponibil în 16 nuanţe fermecătoare, ideal pentru buzele ombre – de altfel în mare vogă – îmbogăţit cu extracte naturale. Preț: 35 lei, 3 g
Lip Primer – o bază perfectă pentru ruj sau gloss, care datorită ingredientelor naturale lucrează la baza celulelor păstrându-le într-o continuă hidratare, regenerează ţesutul şi ajutâ rujul să reziste timp îndelungat. Preț:42 lei; 7,5 g
Blush cremă - textură catifelată şi moale ce iţi colorează uşor obrajii fără a încărca inutil şi formează un aspect impecabil. Datorită ingredientelor speciale pe care le conţine, pastrează tenul hidratat fără a încărca porii. Preț:44 lei ; 20 ml
Mascara Too Volume – o mascara de ultimă generaţie ce hidratează în profunzime genele, le conferă flexibilitate datorită uleiurilor din compoziţie şi un volum intens, lăsând aspectul de gene false. Preț:44 lei ; 11 ml
Face primer 
  Eu am incercat
Primer pore minimizer - un primer excelent , textura siliconata , cremoasa minimizeaza porii intradevar , face ca tenul sa arate mai uniform , fin la atingere . Culoarea este bej, dar nu influenteaza culoarea tenuluui .
Prelungeste durata machiajului . Chiar mi-a placut mult acest produs , este similar cu produse celebre de acest gen
Smooth Blush - blush crema , ce dragut este! Textura cremoasa , usor siliconata , se aplica frumos pe pometi si rezista intreaga zi. L-am folosit [ca si primer pentru ten] in calatoria mea si mi-a fost de mare ajutor. 
Tare dragut produsul. Cred ca se poate [de ce nu] aplica si pe buze.
Am mai incercat Make-Up Fix Spray , spray pentru fixarea machiajului , un produs profesional . De obicei uit sa mai setez machiajul cu fix spray , dar zilele trecute chiar am insistat sa vad cum e.  Jetul e foarte fin , ce e un mare plus , contine chamomila flower extract , cucumber si bisabolol . Deci, ingrediente prietenoase, menite sa calmeze, sa hidrateze si sa fixeze machiajul. Singur minus pe care l-am gasit este mirosul ,are ceva comun cu fixativul de par, dar dispare imediat si pe ten nu se mai simte. 
Rujul nu am folosit, nuanta deocamdata nu mi se potriveste , as vrea sa incerc rosu . 
Voi ati vazut colectia, ati incercat ceva?

Lip Primer – e baza perfecta pentru ruj sau gloss iar datorita ingredientelor naturale lucreaza la baza celulelor pastrandu-le intr-o continua hidratare regenerand tesutul si ajutand rujul sa reziste timp indelungat.
Pret Lip Primer Flormar, 7,5 g = 42 lei

Delicious Lipstik Stylo disponibil in 16 nuante fermecatoare ideale pentru buzele ombre - de altfel in mare voga - imbogatit cu extracte naturale.
Pret Delicious Lipstik Stylo Flormar 3 g = 35 lei

Blush Crema - textura catifelata si moale ce iti coloreaza usor obrajii fara a-i incarca inutil, formeaza un aspect impecabil si pastreaza tenul hidratat fara a incarca porii.
Pret Blush Crema Flormar, 20 ml = 44 lei

Mascara Too Volume – o mascara de ultima generatie ce hidrateaza in profunzime genele - confera flexibilitate datorita uleiurilor din compozitie si un volum intens lasand aspectul de gene false .
Pret Mascara Too Volume Flormar, 11 ml = 44 lei - See more at: http://fashionandbeauty.ro/must-have/pin-up-look#sthash.LJojRQx3.dpuf

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Superba prezentarea, ambalajele chiar sunt in ton cu titulul colectiei! :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ttocmai zilele trecute am intrat in magazinul Flormar din zona mea si am vazut gama cea noua, iar primer-ul intr-adevar mi-a atras atentia. Imi plac nuantele blush-urilor crema, dar avand in vedere ca eu am un ten mixt spre gras evit folosirea produselor crema. Poate totusi am sa il incerc :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. buna este o prezentare destul de frumoasa si mai ales ambalajul sunt minunate

    RăspundețiȘtergere
  4. La noi nu le-am vazut inca, poate intre timp au aparut!

    RăspundețiȘtergere
  5. They look like a great product. Nice blog :)

    xoxo
    Stella

    www.jadore-fashion.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am mai fost de ceva timp intr-un magazin Flormar.
    Insa as incerca un ruj din colectia asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Look great! Lucy www.tpinkcarpet.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Beautiful post, really interesting! Thx for sharing..:-)
    kisses dear)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac ambalajele, sunt foarte atractive ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dragut! Imi place ca ai spus cateva cuvinte despre produse dar si pretul acestora! :)

    RăspundețiȘtergere