Trench coat outfit idea

20:04:00

Vremea s-a incalzit brusc si ma tem ca nu o sa apuc sa port trench-ul meu preferat.  Cumparat cu ceva ani in urma din Italia , dar stiu sigur ca mereu va fi o piesa nemuritoare din garderoba mea. Cred ca orice femeie trebuie sa aiba o astfel de piesa. Mai ales ca il poti adopta cu usurinta la o multitudine de outfituri.
Sper sa fie inspiratie.. Enjoy!





Outfit: trench [Nine West ], heels[ Why Denis ], bag[Suite Blanco] , pants[Zara], necklace[Bon Bijou ]
sunglasses [Takko Fashion]

You Might Also Like

36 comentarii

  1. Foarte frumoasa tinuta, clasica, iti vine tare bine <3
    Ai dreptate, trench-ul chiar e potrivit in orice situatie :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trench-ul e acea piesă din garderobă care-mi face primăvara şi mai frumoasă ♥. Dar nici toamna nu-l ocolesc deloc, dimpotrivă.
    Tare frumoasă e gentuţa de astăzi, dar şi trench-ul, neuitând vreo clipă de pantofiorii delicaţi şi frumoşi ♥.
    O seară frumoasă, cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine vine trench ul cu pantofii nude..este impecabil acest outfit :*

    RăspundețiȘtergere
  4. very nice outfit. delicate color combinations)

    mary-tur.ru

    RăspundețiȘtergere
  5. Eleganta si echilibru...asta imi inspira tinuta ta! :)

    Esti minunata, Stella! <3

    Pupicei! Iti doresc ca saptamana ce vine sa-ti aduca zile frumoase si multe motive de a zambi!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte draguta geanta! Esti o frumoasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasă ținuta. Geanta este superbă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Estas preciosa y me encanta el bolso y la gabardina! Un beso guapa.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  9. Hola!!! por fin he encontrado forma de seguirte pinchando en blogger y luego en "añadir" mientras arreglan gfc!! así que te sigo!!
    besos de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  10. El bolso es precioso, la gabardina, también, y el look es muy elegante.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt o mare iubitoare a trench coat-urilor si am cateva in garderoba. Imi place mult cum ai asortat acea posetuta intregului outfit.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Такой чудесный, свежий образ! Сумка - супер!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa tinuta, gentuta e minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. ma bucur ca va inspir, fetelor.multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Stella, imi place enorm tinuta asta! E fresh, classy, minunata ce sa mai! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. minunata geanta!
    ps...ieri si alaltaieri nu am putut intra pe blogul tau, nu stiu de ce!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. O doamna eleganta, ca de obicei. Imi place foarte tare geanta ta clasica din punct de vedere al modelului si moderna din punct de vedere al culorilor. Si pantofii, pantofii m-au facut sa lesin un pic!:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place la nebunie outfitul tau. <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. adoorrr tinuta asta, iti vine atat de bine!! o adevarata lady <3

    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  20. Wow, Stella, arăți foarte bine. Îmi place tot, de la pantofi, la geantă, colier, tot. Și da, am și eu câteva trenciuri și mă salvează în multe situații. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Chiar e o piesa nemuritoare! Arati superb! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Super trenciul!! Love the look! <3

    http://therubberdoll.com/ethnic-embroidered-jacket/

    RăspundețiȘtergere
  23. Ca de obicei ma inspiri mult cand vine vorba de tinute. Este superba aceasta tinuta si trench-ul este unul din preferatele mele. Si imi place cum le-ai asortat :) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  24. Really nice look :)
    I love the bag :)

    Hugs
    Svetlana from Lavender Star // BlogLovin //
    Instagram // Faceboook

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte faină, Stella! Cât îmi place geanta!

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte frumoasa geanta, grozava tinuta. Abia astept sa scot si eu trench-ul. pup

    RăspundețiȘtergere
  27. O tinuta superba si extrem de eleganta, in care geanta aduce o pata de culoare binevenita! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  28. lovely! si stylish! cum esti tu, de obicei :*** abia am descoperit ca ai reintrodus name/url comments:D

    RăspundețiȘtergere