My vacation

20:39:00

M-am intors din scurta vacanta , va salut pe toti. Am fost in Grecia , insula Thasos . Am fost pentru prima oara in Grecia . Chiar daca aproape toti romanii au fost acolo de nenumarate ori , eu personal am fost in Grecia prima data , nu stiu de ce , nu ma atragea inainte deloc. Decizia de a merge pe Thasos a fost luata din doua considerente- timpul scurt de vacanta si distanta relativ scurta pana la destinatie .
Nu regret nicio clipa decizia . Mi-a placut mult ! Singura conditie sa mergeti cu masina proprie , sa nu depindeti de nimeni si sa nu stati intrun singur loc,sa explorati insula in lung si in lat.
Am facut rezervarea pe booking . com si a fost o alegere inspirata. Am stat chiar pe Tripiti beach , aici.
Aici se aflau doar 4 hoteluri ,plaja superba , liniste , doua terase pe plaja , putina lume . Puteti sa cititi si impresiile Catalinei despre acest loc .
Asa cum am spus , nu am stat locului, am vizitat toate plajele , am inconjurat insula de cateva ori , am fost in cele mai indepartate sate autentice in munti , la celebra terasa din satul Theologos , ne-am plimbat prin capitala Thasos , am vazut situri arheologice , am stat ore intregi pe munti de marmura in spatele plajei Aliki .
Nu sunt de acord cu Katynel, plaja Aliki are vreo 5 terase una langa alta , nu era nicio rulota cu hot-doguri  acolo ,poate au incurcat putin . Plaja Aliki intradevar e frumoasa , dar nici Tripiti nu e mai prejos .
Nu mi-a placut Limenaria si Scala Potamia , aglomeratie si asemanare cu statiuni romanesti .
Calatoria mie personal mi-a placut mult , am reusit sa ma relaxez si intradevar am gasit linistea. Chiar daca multi dintre voi ati fost acolo,poate fotografiile mele o sa va aminteasca de ceva frumos . Astazi cateva poze .
Va imbratisez!Sa aveti o saptamana frumoasa!!!

Tripiti beach

Aliki beach

Rodon house hotel

Scala Marion

Limenaria

You Might Also Like

38 comentarii

1. Vai cat de frumos e acolo... pozele astea transmit mai mult decat o simpla imagine...
    Sunt superbe.
    Chiar va cred ca v-ati simtit extraordinar acolo.
    Bine ati revenit!
    :D

2. Se ve que te lo has tenido que pasar muy bien y es algo que te mereces después de tanto trabajo. No he estado en Grecia y posiblemten no pueda ir porque, no se lo digas a nadie, me da miedo volar, :(
    Quiero mandarte un abrazo de amigo y desearte mucha suerte en tu nuevo año laboral.
    Y no dejes de ofrecernos tus fantásticos looks.

3. Foarte frumos! Cred ca v-ati intors cu forte proaspete pentru noi outfituri minunate :*.

4. bine ai revenit,Steluta! si mie mi-a placut Grecia; gasesti tot ceea ce cauti la preturi mai mult decat accesibile ;)

5. Люблю ВСЁ Греческое!!!!!!!Потрясающие снимки!

6. Beautiful pics!
    Wanna follow each other?
    Follow me here - http://beautifulnessbyhelendeadly.blogspot.pt/- and left a comment on my last post so i can follow back :3

7. Foarte frumos !Si eu am fost anul acesta pentru prima data in Grecia.Si ne-a placut foarte mult,o sa revenim :D

8. Bine ai revenit! Pozele sunt absolut superbe, le-am savurat pe toate.

9. amazing photos!
    xo

10. Great fhotos!

11. superbe pozele..iar apa marii:X..arata asa de bine ca as sta mereu in ea..
    Bine ai revenit! desi cred ca mai bine era in vacanta nu?:*
    pupici

12. Какая красота!!! В каждой фотографии чувствуется хорошее настроение и восторг!

13. Absolut fermecatoare pozele! Cred ca ai avut o vacanta de vis draga mea!pupici :*
    SandraB.ro

14. Bine ai revenit! Foarte frumoase fotografiile!

15. Стелла, с возвращением!
    Красота!!! Рада, что отдых удался!
    Я завтра лечу в Москву, что привезти?

16. Grecia arată exact aşa cum mi s-a descris. Apa are un albastru superb, iar nisipul este auriu...

Îmi doresc enorm să ajung şi eu acolo.

www.zadinblog.com

17. Ce frumoase sunt peisajele! De vis! Eu am fost in Grecia - Paralia, acum 3 ani, dar imi doresc sa mai merg. Probabil ca de data asta va fi undeva pe insule:).
    Pupici:*

18. Splendid! Thassos se afla pe lista mea scurta de destinatii si sper sa ajung acolo anul viitor. Am mai fost in Grecia, in Skiathos, si mi s-a parut tare frumos. M-au atras plajele cu nisip fin si apa de o claritate incredibila. Ma bucur ca ai avut o vacanta atat de frumoasa! M-as bucura sa mai pui si alte imagini :).

19. oh my goodness, I could just dive into these photos. Sounds so amazing. So fabulous. If you get a sec, I'd love if you'd check out my latest outfit post. xo

www.fashboulevard.blogspot.com

20. Wow, fotografiile sunt absolut superbe, ma inspiri sa merg si eu in Grecia! Mi-e dor de plaja!

21. sa-ti fie de bine :) , plec si eu la munte duminica !

22. Super super poze!
    M-ai pus pe ganduri cu plaka Aliki, si nici ai mei prieteni nu stiu cum se numeste exact plaja aia cu rulota. M-am uitat pe harta si tind sa cred ca e acel golf dintre Aliki si Stavros.

23. Язык поста мне к сожалению не известен :), но фотографии на нем просто волшебные :*

24. Frumos. Sa-ti fie de bine,Stella :)Cred ca raman singura care nu a pus inca piciorul in Grecia :)) Superbe fotografii.

25. si noi de obicei exploram fiecare coltisor pe unde mergem, spre deosebire de altii care stau doar pe plaja sau la piscina..

26. Fotografiile sunt foarte frumoase si eu am vazut o bucatica din Grecia, sa-ti fie de bine Stella!

27. Pozele sunt minunate,cred ca a fost superb! Leti.ro

28. Si eu am fost tot in Thassos in aceasta vara , mi-a placut foarte mult .

29. Стеллочка, с возвращением! Такие красивые места на снимках! Мне еще не доводилось бывать в Греции, поэтому посмотрела на фотографии и еще раз помечтала))

30. Ok, acum am citit , ati mers cu masina. Oricum, ideea e ca poti sa inchiriezi si acolo daca esti plimbaret si vrei sa explorezi :)
    Nu mi-as fi imaginat ca Thasos e asa de frumoasa

31. Superb! La Tripiti am fost doar in trecere dar arata foarte bine in pozele tale!
    Am fost in Thassos exact dupa ce te-ai intors tu :P