Beautiful saturday

18:58:00





Andreea Blaj-asistenta de shopping
Buna seara dragele mele . Astazi am avut o zi foarte frumoasa . A fost soare , m-am revazut cu prietenele mele bloggerite , am participat la doua evenimente dedicate doamnelor si m-am rasfatat la o cafea buna . Deci , relaxare .
Cum va anuntam cu ceva timp inainte , astazi a avut loc evenimentul asistenta de shopping va invita la workshop in Militari Shopping Center .A fost dragut organizat , dar un pic plictisitor , nu am stat pana la capat , dar m-am bucurat sa revad pe fetele dragi mie  Alina si Iuliana .
Alina si Iuliana
Apoi am plecat spre Baneasa Shopping sa vad ce sa petrece la Beauty Corner . Am fost invitata sa incerc machiaj cu produse The Balm , nou aparute la noi , le gasiti in magazinele Marionnaud . Machiajul meu a fost realizat de catre make-up arista brandului din SUA , mi-a povestit despre produse , le-am admirat pe indelete, mi-au placut foarte mult .


Thank you  darling for your great job!


Am primit trei mini-produse Mario Badescu , abea astept sa le incerc .Am mai primit un mic cadou din partea Melkior  si Bioderma . Multumesc!
Mona
                                                Tot aici m-am revazut cu draga mea Mona  .
                         A fost frumos , m-am relaxat si e de bun augur . Multumesc tuturor!



You Might Also Like

39 comentarii

  1. ce zi frumoasa ai avut!
    weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. шикарное платье! определенно Ваш цвет)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba ca intotdeauna...ai avut o zi tare frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am fost astazi in Baneasa. Chiar mi-am cumparat un blush TheBalm :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de fete frumoase! :P
    Superba rochia rosie! :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce zi frumoasa ai avut, eu am stat numai in casa, la bucatarie... :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Какая фигура! А талия! Красотуля)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos! cred ca ai cunoscut o gramada de fete :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Как ты чудесно провела день! Что может быть лучше приятного выходного, встречи подруг и подарков?!:))
    Доброго вечера, дорогая!:) Целую:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Платье такого цвета вам идет и переческа аккуратная и современная.

    RăspundețiȘtergere
  11. Очень чудесно выглядишь!
    туфли вообще бомба!

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  12. Splendida aparitie, rochia rosie e un must in garderoba blondelor!

    RăspundețiȘtergere
  13. Se pare ca ati avut o super-sambata!
    :D
    Pantofii fac totul!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Super zi! Imi place mult rochita rosie si botinele pe care le-ai purtat!

    :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Стелла, ты в отличной форме!
    Обувь-просто супер!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Incep prin a-ti spune ca arati minunat .... ador pantofii tai,sunt absolut superbi.
    Si... ca tot ai zis de produsele aparute in Marionnaud , eu personal le ador. :)

    Iti doresc o duminica placuta !:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce bine vine cureaua cu fundita la rochia rosie, superb :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Love your shoes

    www.northernstyle.blog.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Beautiful dress, you pretty in pink...

    RăspundețiȘtergere
  20. You look beautiful! And your shoes... Wow!

    Love,
    Zizi: www.zizistyling.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  21. o super zi ...:)...merg si eu azi la un targ de imbracaminte !

    RăspundețiȘtergere
  22. esas jornadas de beauty son lo mas reconfortantes..
    bs

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce mod frumos de a petrece timpul!
    Ce sweet este Mona.
    Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce betita draguta!De unde ati achizitionat-o?

    Rochia este insa vedeta!Superba!Un rosu minunat si va vine foarte bine.Am si eu o rochie rosie mulata pe care o ador!

    Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ela , nu mai stiu,dar am vazut cam peste tot.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Seguro que te lo pasastes genial, muy divertido. Me encantan tus pendientes de mariposa. Un besito guapa.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cu placere!

    O sa mai caut,pana acum am vazut doar lacuite si nu prea mi-au placut,aceasta a dumneavoastra e finuta.

    RăspundețiȘtergere
  28. Stella , iti vine minunat rochia! esti frumoasa foc. ma bucur ca te-ai relaxat, asta trebuie sa facem in weekenduri! sa ne povestesti despre produsele Mario Badescu! pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. ciao Stella nice day, you look always so smart.
    kisses from italy

    RăspundețiȘtergere
  30. I fell in love with your booties.....OMG I am so in love with them!!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Bloglovin'
    Facebook

    RăspundețiȘtergere
  31. You look amazing! Love your dress and shoes! <3<3

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce frumos si relaxant :)
    Rochita e superba ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  33. Ах, какие туфли! Выглядишь потрясающе!:*

    RăspundețiȘtergere