Stylish blogger award!

11:48:00

Am avut astazi o surpriza-am primit un premiu stylish blogger de la Victoria si m-am bucurat enorm.Iti multumesc Victoria mult de tot,ma bucur ca multe fete citesc blogul meu.Nu o sa nominalizez alte bloguri  pentru ca toooate fetele,pe care le citesc si le urmaresc merita premiul asta si mai mult!!!
Cele 7 lucruri despre mine ,ce imi vine acum in cap...
1.Sunt o persoana buna la suflet,naiva si pot sa dau si camasa de pe mine,daca simt asa.
2.Am o intuitie foarte dezvoltata,simt oamenii de la  ''o posta'',chiar o privire imi e deajuns,sa stiu,cum e omul.
3.Pun totul la suflet si asta ma macina rau.Am incercat,dar nu pot altfel.
4.Sunt sanatoasa tun,nu am avut nicio operatie,interventie,etc[sa bat in lemn..]
5.Sunt comunicativa,vesela,stiu sa ma distrez cand  ecazul.
6.Mananc orice,nu am preferinte,gatesc bine .
7.Nu imi place frigul,iubesc caldura,soare,mare.

Asta e pe scurt despre mine,dar sigur,sunt multe de zis.Multumesc inca odata Victoriei ,ca sa gandit la mine!

You Might Also Like

6 comentarii

  1. wow, cele 7 lucruri despre dvs mi se potrivesc mie de minune :D, mai putin punctul 4, nu am nici eu interventii chirurgicale dar nici sanatoasa tun nu sunt ...O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa,si eu sunt o sentimentala din fire si ma consum din orice prostioara...dar in ultimul incerc sa-mi creez o lume a mea cu limite bine plasate in care stresul,neajunsurile si supararea sa nu pot patrunde.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aveai un blog award si de la mine! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari ptr award!
    Si eu iti citesc blogul cu drag :)

    RăspundețiȘtergere