Despre laminarea parului

19:26:00












Buna seara,fetelor.Cred ca ati asteptet postarea asta,va multumesc ca ati comentat .Cum am scris,la ora 15 m-am prezentat la salon,nu am asteptat deloc,imediat ''m-a luat in primire'' Vlad[stilistul,care s-a ocupat de mine].Si acum o sa descriu cum a decurs totul.M-a spalat la par de doua ori,apoi m-a tuns[nu am schimbat forma coafurii ,doar a tuns varfurile,bretonul,a filat parul].Varfurile trebuie tunse innainte de aceasta procedura.Dupa aceia a aplicat solutia pe fiecare suvita in parte,solutia folosita-Paul Mitchell.Cu solutia aplicata si cu o folie deasupra am stat fix 25 de minute.Apoi Vlad mi-a spalat parul si m-a coafat.Cam asa a decurs toata procedura.Ce ofera laminarea parului,ce beneficii .In primul rand-procedura aceasta este total inofensiva,solutia nu contine conservanti si parabeni.Proteinele din solutie intra in firul parului,il hidrateaza,protejeaza,ingroasa,confera un luciu sanatos parului.Parul devine mai voluminos,mai sanatos,vopsea de par se mentine mult mai mult,sa coafeaza mai usor.Singurul lucru,care poate deranja-efectul se mentine doar 5-6 saptamani.Si costul procedurii-eu am platit in total [spalat,tuns,coafat,laminarea]-370 lei,laminarea in sine costa cam aproape de 300 lei.Dar chiar trebuia sa fac ceva,parul meu devenise foarte uscat ,greu de aranjat,lipsit de vlaga.Dupa ce m-am ridicat de pe scaun,am bagat mana in par,l-am simtit mai greu,mai moale,mai viu.Sunt foarte multumita de rezultat,va tin la curent ce sa intampla dupa ce spal parul[dupa 48 ore-singura restrictie].Recomand din tot sufletul salonul acesta si pe Vlad[un baiat foarte amabil si profesionist].Apropo,nu s-a lasat fotografiat si s-a uitat cam cu scepticism la mine,cand i-am spus ca voi scri pe blogul meu despre experienta asta.Daca aveti intrebari,cu mare drag va raspund.Va pup!

You Might Also Like

30 comentarii

  1. Of,pretul se pune in calea avantului meu estetic...:) Mi-as fi dorit mult sa incerc procedura, pentru par nu mi-e niciodata nimic de ajuns si la mine chiar nu ar strica sa arate mai "greu" si mai bogat. Daca as avea banii mei (insemnand un job, mama lui de job ca m-am saturat sa astept un dram de noroc in sensul acesta) nu mi-ar parea rau absolut deloc de cei 300 lei. Parul, pielea, dintii, fac cat 5 dulapuri de haine si cosmetice cu care nu poti sa dormi incat sa arati bine 24/24.
    Acuma abia am rabdare sa se curate de tot vopseaua sa il am deschis cum e natural, nu vreau sa mai aud de vopsit in urmatorii 2-3 ani....vreau sa ma concentrez strict pe ingrijire, sa fie cat mai lung si stralucitor si sa nu ma gandesc la fiecare 2 luni vai cum arata radacinile.
    Poate ar fi o idee sa cumperi solutia de laminat si s-o aplici acasa, daca nu necesita vreo aparatura speciala.
    Cand ma fac eu mare o sa imi laminez parul, o sa am dinti perfecti hollywood white, o sa dorm prin saloanele cosmetice si nu o sa mai am loc in casa de dulapurile cu haine si accesorii. Am zis! :)))
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Красавица!
    ничего себе как классно! я раньше об этом не слышала! пойду по4итаю об этой процедуре =)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Modniza, ti-am acordat Stylish Blogger Award, vino la mine pe blog sa-l accepti. :)
    Pupici!

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  4. You new hair looks so wonderful!
    It looks so shiny and healthy.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pretty!!! I cant seem to translate your blog to english but your hair is so pretty
    <3
    http://reserveradefashion.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare ca arata ok, intreaga procedura pare foarte simpla :D Din pacate din poze nu prea putem sa ne dam seama de diferenta, poate poza cu blitz ar fi mai de ajutor. In orice caz, sa-ti fie de bine! :D

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. very beautiful! I love your hair so,kisses my friend

    RăspundețiȘtergere
  8. Your hair looks fabulous, darling!

    xoxox,
    CC

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat am asteptat postarea asta!!! habar n-aveam ce inseamna laminarea parului! mii de multumiri pentru informatii si poze. :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Intr-adevar parul arata mult mai bine acum ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Мне нравится как тебя постригли. Волосы выглядят очень красиво, действительно более мягкими и блестящими. Ты стала выглядеть ещё более юной.

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata foarte foarte bine! felicitari si sa te bucuri de "noul" par! Mi se pare destul de scump avand in vedere ca rezultatele tin maxim 2 luni, insa presupun ca face toti banii. (deh, mai greu cand esti studenta)... Nu ne-ai lasat o adresa a salonului. Si asteptam informatii pe parcurs, sa ne spui cum se simte in timp! Multumim mult pentru informatii. Am mai cautat pe net si nu am gasit prea multe saloane care sa faca asta in Bucuresti...

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte interesanta procedura si tentanta...desi pretul este piperat.

    Astept cu nerabdare sa postezi cum se comporta parul in urmatoarele saptamani.

    RăspundețiȘtergere
  14. you have such gorgeous hair!! i love the color :)

    http://dressedupallligators.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  15. wow
    chiar se cunoaste rezultatul !
    parul dvs este mullllllllt mai frumos ! superb!

    RăspundețiȘtergere
  16. Interesant procedeul, eu cred ca merita toti banii mai ales daca simti ca da asa bune rezultate ;)

    http://de-vero.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos arata parul si chiar imi pare o procedura interesanta. Trebuie sa ma interesez si eu pe aici sa vad daca exista asa ceva. Tare bine mi-ar prinde ca parul meu e foarte moale si nu prea mai reusesc sa-l coafez.

    RăspundețiȘtergere
  18. FETELOR,CARE SUNTETI INTERESATE DE ACEST PROCEDEU[LAMINAREA PARULUI]-ADRESA SALONULUI--BUCURESTI,STRADA AVIATOR POPA MARIN NR2[CHIAR IN CURTEA CU BAZINUL FLOREASCA,E O PARCARE MARE,SUNT LOCURI DE PARCARE].TELEFON-021 2314966,0763548181,0723721825-VLAD.WWW.LILYSTYLE.RO.
    NU FAC RECLAMA,VOI M-ATI INTREBAT.SI MIE MI-E INTERESANT,SA AFLU CEVA NOU SI DETALII.VA MULTUMESC TUTUROR PENTRU INTERES.

    RăspundețiȘtergere
  19. eu chiar o sa incerc.in februarie e ziua mea, schimb si prefixul :)) . chiar vreau sa incerc ceva nou, mai ales ca am un par rar, moale , lipsit de volum.ca pret , nu mi se pare mult, tinand cont ca in alte saloane am dat si mai mult, intre 450-500 lei(tuns, vopsit, coafat)si a doua zi nu mai intelegeai nimic din coafura respectiva.
    multumesc mult pt. postare!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. love your hair :)

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  21. suna interesant, e prima oara cand aud de acest procedeu dar cred ca mi-ar placea;;)

    RăspundețiȘtergere
  22. ... Paul Mitchel: am avut toata bunavointa de a incerca aceste produse, dar rezultatele si pretul piparat al acestora m-au facut sa aleg altceva. Recunosc ca nu am incercat de la ei produse pentru astfel de procedura. O rugaminte: te rog sa revii cu un review despre comportarea parului dupa cateva spalari (in special daca observi o tendinta de ingrasare). Mersi.
    Pupici!
    P.S.: Parul ii sta si arata superb!

    RăspundețiȘtergere
  23. Faci parte dintre acele femei care imi sunt idoli datorita dorintei de a fi mereu frumoase si cochete si de a nu uita niciodata ca in primul rand suntem toate femei si trebuie sa ne respectam...ai un par superb si cred ca blondul este culoarea ta caci te lumineaza ft. frumos :)))
    Visez si eu la acest procedeu,dar cum buzunarul meu suiera,probabil ca voi amana pt primavara daca nu vor interveni alte 1000 nevoi vestimentare.

    RăspundețiȘtergere
  24. arata tare frumos parul dupa aceasta procedura!

    RăspundețiȘtergere
  25. Da, eu am gasit produsele Paul Mitchell in Constanta, le-am cumparat(m-au costat 200 de lei-sampon, balsam si masca tratament-toate sunt gama Strength) si rezultatul tine de miracol! Eu ma decolorasem din negru,cu pudra, iar parul era efectiv distrus! ma gandeam deja la ce tunsoare sa imi fac! Si dupa folosirea acestor produse,cu mana pe inima va spun, parul arata minunat! Are stralucire,nu mai sta ca matura, nu se mai rupe de la jumate, merita sa le luati! Mi se pare mai ieftin sa le cumpar si sa imi fac acasa,decat sa merg la salon sa platesc 300 de lei doar o singura folosire a produselor. Incercati!

    RăspundețiȘtergere
  26. mi s-a propus zilele trecute sa fac si eu asa o procedura, chiar sunt foarte foarte bucuroasa ca am dat de blogul tau :) am un par relativ lung si foarte predispus degradarii mecanice...cel mai probabil o sa imi fac si eu procedura si o sa revin cu detalii:) PS: unicul lucru pe care nu prea l-am inteles - esti din Romania sau din Republica Moldova ?:P Defapt...ce importanta are ?)))

    RăspundețiȘtergere
  27. buna, de ce salon vorbesti? as vrea sa merg si eu

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim,scrie acolo,russian salon,e undeva in zona dorobanti,lily style se numeste

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu auzisem până acum despre aceasta procedură dar chiar îmi place rezultatul final.

    RăspundețiȘtergere
  30. De acest rasfat pentru par as avea si eu nevoie, dar pretul imi opreste elanul. Daca in 2011 era 300 lei acum cred ca e dublu.

    RăspundețiȘtergere