My make-up

10:12:00

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Produsele ca produsele, insa mie-mi pace mult gentuta in care le tii. E foarte simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curioasa de eficienta fondului de ten de la Dermacol.
    Poate vei scrie cateva cuvinte despre fiecare fond de ten in parte, precizand care ti-e mai de suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. Muchas gracias por tu comentario!!! y qué bien hablas español!!!
    Tengo ganas de probar los maquillajes color stay y studio fix, qué tal son??

    B*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Ma bucur ca am gasit blog ul tau.
    Am o intrebare,cum ti s-a parut fondul de ten Dermacol asta vis a vis de Colorstay? Nu m-am incumetat inca sa il achizitionez.Presupun ca nu l-ai cumparat din Romania,nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea,iti multumesc foarte mult!despre dermacol stiam demult,numai lucruri bune.asta,pe care il am eu,e bun pentru ten mixt,gras,adera foarte bine,sa aplica bine si chiar sta bine pe fata.nu toata ziua,trebuie retusat,dar mie mi se pare ca e mai cover dacat revlon.dermacol mai are in gama lor un fdt cu acoperire fooooarte mare,se numeste filmstudio barrandov[il am si pe asta],dar e foarte gros,merge local de acoperit diferite cicatricii,semne,etc.ei zic ca e profesional,pentru filmari.tu trebuie sa stii mai bine.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. @modniza multumesc mult pentur raspuns!
    Nu m-ar tenta un fond de ten care sa aiba o acoperire chiar f mare!
    Am s aincerc in schimb Dermacol 24h. Ideea e ca nu am folosit fond de ten de la Dermacol pana acum.. Nu stiu de ce i am evitat :(

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere