Dilemele de dimineata

08:59:00

Machiajul meu de dimineata nu dureaza mai mult de 10-15 minute,dar
mereu am o dilema...cu ce fdt sa ma dau si cat de dese si lungi sa
mi fac genele.Fara fdt nu pot trai si mereu sunt in cautarea unui
perfect.Cred ca am avut toate marcile posibile si imposibile de fdt
si mai caut perfectiunea.Deoarece stau toata ziua cu masca pe fata,
ochelari,lupe,etc,fdt trebuie sa stea neclintit pe fata mea,ce nu e
chiar asa.Dintre cele,pe care le am acum,cel mai des folosesc revlon
colorstay si dermacol[o marca din cehia].in week end--MAC si HR.Despre
revlon si calitatile lui deja stiu toate fetele,mai putin,cred despre
dermacol.Fdt dermacol-l am cumparat din Praga,gama dermacol cuprinde
mai multe feluri de fdt,pentru diferite tipuri de ten.Eu am ales 24H
control,dupa mai multe review-uri si pareri.E chiar foarte bun,acopera
foarte bine,da aspect de ten ingrijit,nu luceste mai multe ore si se
mentine.Cat despre mascara,cea mai buna mi se pare-magnif`eyes Rimmel,
face gene foarte dese si lungi,ca de papusa.
Fetelor,ce va place cel mai mult,ce folositi,daca aveti intrebari,astept
cu mare drag.O zi buna sa aveti!!!
P.S. pozele vedeti in urmatoarea postare,nu incap aici.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Multumesc:)

    Ohh si eu ma gadesc ca va trebui sa incep sa ma documentez serios legat de acetse ritualuri caci pana acum am fost o delasata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci tie acest fond de ten de la Dermacol ti s-a parut mai bun decat Colorstay ul?
    Dermacol 24 h e pentru ten normal mixt? Am observat ca ai achizitionat Revlon colorstay pentru ten mixt.

    Eu momentan lucrez in Cehia,deci am de unde sa il cumpar.Ideea e ca am folosit numai produse de cleaning de la ei,cateva creioane de ochi dar niciodata nu m-am incumetat sa cumpar un fond de ten de la ei.


    Pupici!

    RăspundețiȘtergere