My fall makeup

20:22:00

Demult nu am scris, dar iata ca revin cu o postare despre machiajul meu preferat de toamna. Sunt curioasa ce produse preferate aveti voi?..
Despre fond de ten Estee Lauder Double Wear a auzit toata lumea, cred ca toata lumea l-a incercat, nu are rost sa ma intind, dar vreau doar sa spun ca este intradevar cel mai rezistent. Nu se compara cu absolut nimic, daca vreti rezistenta - este cea mai buna alegere. In plus, folosesc intodeauna pudra, preferata mea de vreo cinci ani si tot nu se compara cu nimic - Mac Mineralize compact powder. Aceste doua produse se combina perfect si ofera un aspect natural, impecabil pe durata intregii zile.




Paleta ColourPop [ o puteti comanda pe site-ul oficial ] are tot de ce ai nevoie pentru machiajul ochilor, texturi senzationale, culori pigmentate, rezistenta. Chiar va recomand sa incercati vreo paleta a acestui brand, ieftine si frumoase. Va spun sincer, am ramas cu doua palete si mai mult nu imi trebuie.

La ochi folosesc eyeliner si de foarte mult timp prefer cel de la Essence. Nu zic ca e cel mai bun, dar este intens si foarte rezistent. Mascara Lancome Hypnose Drama este singura care mi-a ramas, asa ca deocamdata cu asta ma descurc. Sincer, mi- se pare ca i-au schimbat formula, pentru ca inainte era mai impresionanta, acum.. asa si asa, multe din mass market sunt mult mai bune.

Pentru sprancene am descoperit creionul de la Makeup Revolution si este wow, cu nimic mai prejos decat altele de la branduri celebre. Recomand.
Cel mai iubit fard de obraz [ se vede deja gaura] este cel de la Hourglas, cred ca gasiti acum si in Sephora ceva. Are o textura fina si arata foarte natural.
Pentru buze - lipstain Sephora rozaliu, aplicat foarte putin si intrucat nu imi plac buze uscacioase, mai aplic un gloss de la Buxom si e wow.
In poza puteti vedea si o mini masca Origins pe care o folosesc pe post de crema de zi [ da, recomand ]. Ca masca nu are niciun efect, dar o crema inaintea aplicarii fondului de ten este super. Apropo, am mai folosit de la Origins un cleanser din gama portocalie cu ginseng, dar nu mi-a placut deloc.

Asta e strictul necesar pentru un machiaj care dureaza intreaga zi. Am constatat in ultimul timp ca de fapt, nu avem nevoie de tone de produse, zeci de palete si rujuri, avem doar cateva preferate, iar restul ce mai cumparam in incercarea de a descoperi minuni este un joc al ego-ului nostru care sfarseste la gunoi, cum sfarsesc toate lucrurile inutile din viata noastra....
Va imbratisez cu drag!!!

You Might Also Like

0 comentarii