Mon Evidence, un nou parfum Yves Rocher

21:21:00

Am o veste frumoasa, YVES ROCHER tocmai a lansat un nou parfum... o bijuterie creata de nimeni altul decat Oliver Cresp [!!!] impreuna cu alt parfumier celebru Annick Menardo.
Mon Evidence este un parfum chypre-floral cu o piramida destul de bogata incat sa lase o semnatura personala puternica. Nota de varf este mandarina, pe care eu personal nu o simt, apoi vine nota de mijloc - trandafir de Damasc, iar note de baza sunt vanilie si paciuli.
Cu siguranta, pe fiecare piele se deschide aroma altfel, iar notele se deschid in functie de multi alti factori. S-ar putea in alt anotimp parfumul sa-si arate fata cu totul altfel. Eu simt paciuli puternic, in combinatie cu vanilia.
Parfumul m-a surprins foarte,foarte placut! Este absolut genul meu, un parfum cu personalitate, rafinat si elegant. Iar Oliver Cresp este unul din parfumierii mei preferati!




Încă din anul 2003, gama Comme une Évidence este pilonul principal al colecţiei de pafumuri Yves Rocher. În prezent, parfumierii Yves Rocher au decis să adauge un nou capitol olfactiv acestei povești, infuzat cu o armonie chypre fructată, pentru a reda un sentiment de echilibru și a propune reconectarea la sine: Mon Évidence.
 Noul parfum Mon Évidence este disponibil începând cu luna August, iar în perioada 17.08 – 11.09 acesta va avea prețul special de: 139 LEI.
Parfumul este absolut minunat si merita loc de cinste in colectia mea parfumata! Descoperiti-l!

You Might Also Like

1 comentarii