Brasserie 41

17:26:00

Cand vine vorba de restaurante, sunt tare pretentioasa... Sunt chiar foarte multe in Bucuresti, am fost la foarte multe, dar nu la toate m-am intors. Trebuie sa fie acel ceva ca sa te simti foarte bine, desigur, insumat din mai multe - atmosfera, mancarea, servirea, chiar muzica...
Zilele trecute am descoperit Brasserie 41 - un restaurant ferit de zgomotul Bucurestiului, dar la care ajungi foarte usor si repede. Se afla pe Soseaua Erou Iancu Nicolae la numarul 41 [ logic ], imediat cum treci de gradina Zoo, iar daca va plimbati prin zona este must visit. E must visit si daca nu sunteti din zona, merita sa faceti o reservare, o sa va placa sigur!

Designul  locatiei in stil mediteranean creeaza o atmosfera primitoare si linistita. Sa vede atentia deosebita la fiecare detaliu, chiar de la intrare. Imi place ca dispune de o terasa foarte frumoasa si racoroasa. M-a impresionat si un concept inedit care functioneaza aici de aproape un an - Street Bar Party, in fiecare week-end chiar pe trotuar. How cool that is?



Meniu foarte variat si atragator, semnat  de chef Sorin  Bontea si cu asta am spus totul. Practic nu poti sa rezisti tentatiei sa nu gusti din toate, iar lupta este foarte grea intre cele zeci de preparate foarte gustoase. Deci, sigur va trebui sa ajungeti aici de mai multe ori.




Nici nu stiu ce v-as recomanda mai intai, pentru ca tot ce am mancat a fost minunat, cu gustul acela delicios, de te lingi pe degete.. Oricum, luati-le la rand, fiecare cu preferintele lui. Daca va place carnea, va recomand coaste [ absolut grozave] sau burger autentic, snitel imens sau orice carne la gratar. Pentru iubitorii de peste - incercati tartarul de somon care e demential, creveti sau dorada. Paste preparate in casa, midii, salate.. da, am gustat din toate! Dupa ce mancati, va rog nu va grabiti, mai stati sa faceti loc desertului, caci trebuie sa-l gustati. Mi-a placut mult desertul kastalia si vanilla burrata, dar mai sunt cateva foarte interesante.
Si s-a insumat acel ceva - atmosfera, mancarea, servirea si muzica, bineinteles, de aceia va recomand din suflet sa vizitati acest loc. Urmariti Instastory si Instagramul meu pentru postarile live!
P.S. Exista si parcare! 
Pofta buna!

You Might Also Like

1 comentarii