Pell Amar / Concept original romanesc

08:15:00

Nu stiam pana acum nimic despre  PELL AMAR, doar vedeam aceste cosmetice pe rafturile din magazine.
Am aflat intre timp ca este un concept 100% romanesc - dermatocosmetice bazate pe un ingredient unic in lume si anume namolul sapropelic, o veritabila comoara din lacurile sarate din Romania.
Principiul activ este extractul pur din namol in diferite concentratii,in functie de tipul de ten. Foarte interesant.
Cu ocazia #springbeautyevent am descoperit si eu doua produse si astazi o sa va povestesc un pic despre ele.
                                            Crema hidratanta antirid si Masca de fata 
Crema hidratanta antirid are o formula unica ce contine extract pell amar, acid hialuronic, colagen solubil, elastina,ulei de jojoba. Contine concentratie mare de aminoacizi, saruri minerale, vitamina E.


- Actioneaza in profunzime
- Previne pierderea umiditatii pielii
- Mentine elasticitatea, hidratarea si tonifierea pielii
Mie personal mi-a placut mult aceasta crema. Cu o textura usoara, fara miros, intra repede in piele, nu lasa absolut deloc pelicula grasa.
Este foarte buna pentru toate tipurile de ten si cred ca pentru orice varsta,pentru ca preventia ridurilor este cea mai buna.
Masca faciala Aminopower contribuie la reducerea aspectului neuniform al pielii, petelor, cicatrici, hidrateaza, calmeaza tenul si il purifica foarte bine.
Chiar daca contine namol si la aplicare sa vede acest lucru, nu usuca deloc pielea. Are o textura cremoasa si am simtit mai mult efectul hidratant si nutritiv. Dupa spalare tenul este foarte fin si catifelat.  Mai contine selastina si extract de grapefruit care are un efect puternic purificator si antiinflamator.
Am descoperit ca PELL AMAR are o gama vasta de produse dedicate ingrijirii pielii, corpului, parului, chiar si produse pentru igiena orala [ sunt foarte curioasa cum sunt ]
Produsele se pot comanda direct de pe site PELLAMAR.COM sau le gasiti in drogheria DM si in supermarketuri


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Trebuie neaparat sa dau si eu o fuga in DM. In ultima perioada, au aparut din ce in ce mai multe branduri de cosmetice romanesti si nu am apucat sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu am ajuns la ele, urmeaza pe lista :)

    RăspundețiȘtergere