BONILASH / Gene si sprancene de invidiat

08:00:00

Despre Bonilash cred ca a auzit deja toata lumea, sunt produse foarte populare si  multe femei au apreciat rezultatele acestor tratamente. Eu am mai scris despre ser pentru cresterea genelor,puteti citi acolo prezentarea lui.
Stiu ca e in mare voga sau trend gene false, am avut si eu, dar nu m-au incantat. Imi plac gene naturale, imi place sa ma machiez zilnic si sa folosesc mascara. Dar nu am nimic impotriva, fiecare face ce vrea.
De cand am folosit ultima data ser pentru gene a trecut mai mult de un an, mi-a placut rezultatul atunci si acum am revenit din nou la el.
Ca si atunci, remarc ca genele intradevar sa intaresc si devin cumva mai tepene, mai dure la atingere, ce nu afecteaza rimelarea lor. Am mai observat acum ca sa intensificat culoarea lor. Rezultate sigur sunt, asadar, va recomand!
Mai folosesc acum alt ser Bonilash - pentru sprancene. Sprancenele chiar sunt o problema pentru majoritatea femeilor, sunt neuniform crescute, rare sau  firele nu cresc deloc. Dar stim foarte bine ca sprancenele sunt rama fetei.


Imi place la acest produs aplicatorul in forma de buretel, gen lipgloss. Imi place textura, nu lipeste firele, e transparent, placut.

Am remarcat ca s-a intensificat culoarea lor naturala, firele sunt aranjate mai bine si da, s-au indesit.
Nu au devenit mai tari la atingere, dar clar arata mai bine. Sigur produsul functioneaza, doar ca trebuie sa aveti rabdare si sa urmati tratamentul cateva luni.
Produsele se pot cumpara AICI sau in farmacii.
Recomand ambele produse pentru ca la mine a functionat.


You Might Also Like

2 comentarii

  1. Trebuie sa le incerc si eu inca nu le-am desfacut :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am auzit doar lucruri bune despre bonilash si inca nu stiu de ce aman cumpararea lui.

    RăspundețiȘtergere