Rimmel London / Eyeliners Collection

09:13:00

Ador machiajul si cel mai important detaliu pentru machiajul meu zilnic este eyelinerul. Am ochi verzi frumosi si cu ajutorul eyeliner-ului le scot in evidenta si mai frumos. Pur si simplu imi place acest detaliu. Si mare bucurie am avut cand am primit la #springbeautyevent toata colectia de eyelinere Rimmel London. Sincer, nu am incercat niciunul de la acest brand, dar deja le-am incercat pe toate si am cateva preferate.
Impresionanta colectie si varietate,pentru toate gusturile. Rimmel London a creat 5 diferite tipuri si forme de eyeliner, ca fiecare femeie sa-si aleaga ce-i se potriveste. Cred ca in functie de indemanare, forma ochilor sau preferinte.


- Scandaleyes 24H waterproof gel eyeliner vine intr-un recipient/borcanas cu o pensula speciala

-Wonder Wing eyeliner nu stiu daca e inventia Rimmel, dar are un varf super ingenios care permite aplicarea in doua miscari. Este preferatul meu!


- Scandaleyes precision micro eyeliner cu varf mic si subtire pentru linii precise si fine


- Scandaleyes Bold waterproof eyeliner e un liner lichid cu aplicator in forma sferica mica, nu stiu cum sa explic, observati in poze. Pare ciudat,dar e super easy de aplicat, pentru linii mai groase
- Glameyes professional liquid liner  eyeliner lichid cu un aplicator clasic, subtire

Toate, dar absolut toate aceste eyelinere sunt super rezistente, le-am testat  si pe vremea asta . Sunt pigmentate, un negru intens care nu se pierde in timpul zilei.
Cine iubeste eyelinerul, aveti de unde alege, chiar pentru fete care nu se descurca prea bine, va recomand. Pentru mine pe primul loc este Wonder Wing, apoi Gel Eyeliner in borcanas, Scandaleyes precision micro si Scandaleyes Bold, pentru ca eu prefer linii mai pronuntate.
Dar din toata colectia asta, v-am spus, fiecare femeie are ce sa aleaga in functie de preferinte. Iubiti eyelinerul asa cum il iubesc eu?




You Might Also Like

10 comentarii

  1. Sunt super incantata de produsele Rimmel London.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt toate, eu nici nu am apucat sa le desfac :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu am apucat sa incerc produsele Rimmel London dar am tot auzit ca produsele lor sunt foarte bune. ��

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar imi plac, au produse bune

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu abia astept sa le testez! Inca nu am apucat!!!
    Dar de Wonder Wing sunt cel mai entuziasmata! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. il iubesc dar nu sunt multumita mereu de ce reusesc sa fac, o sa perseverez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am incercat majoritatea eyelinerurilor de la Rimmel London, de unele am fost foarte incantata si le-am folosit mult timp, dar cel care vine la borcanas nu mi-a placut deloc, s-a uscat complet dupa o saptamana.

    RăspundețiȘtergere