Breakfast at @The Harp Bakery

09:33:00

Imi place sa iau micul dejun in oras in diminetile de week-end, iar perioada de iesit a inceput! Da, sper ca am scapat de frig si ne vom putea bucura de mult soare!

Despre The Harp Bakery v-am mai povestit, dar nu am fost acolo cam demult si iata ma aici.  Daca cautati un loc in Bucuresti unde puteti lua micul dejun intr-o atmosfera placuta, opriti-va la The Harp Bakery




Cafeneaua se afla chiar in centrul,in zona Unirii. Cu o vedere spre  bulevard  micul dejun merge si mai bine. Aici puteti savura preparate din cafea sau fresh, oua benedict sau quiche, mic dejun englezesc complet sau pur si simplu manca o prajitura buna. Recomand Pavlova, este un deliciu.
Imi place ca deschid devreme, de la 8 si in week-end, iar micul dejun il puteti lua pana la ora 12, apoi treceti lin la brunch, caci atmosfera predispune la meditatie si orgasm gastronomic.AICI aveti toate detaliile


Vegie or not?

Very big burger!

Pavlova... yumi, yumi !



You Might Also Like

6 comentarii

  1. Cand voi trece prin Bucuresti vreau sa mananc pana mi se face rau prajituri Pavlova. In Iasi nu am gasit la nici o cofetarie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ajung in Bucuresti sigur voi trece pe acolo. ❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. macarons si cafea, e tot ce imi doresc intr-o dimineata de week-end!

    RăspundețiȘtergere
  4. sambata, acolo ma infiintez

    RăspundețiȘtergere
  5. pavlova, cred ca e minunata langa o cafea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. astept week-endul..................

    RăspundețiȘtergere