Feel Good Fashion / New C & A Collection
17:18:00
Aseara, in timpul " furtunii" eram la prezentarea noii colectii C & A si a fost tare bine, am vazut colectia, m-am distrat cu prietenii, "furtuna"nu am vazut, nu am auzit si cand am iesit afara seara tarziu era atat de frumos....
Va spun sincer, nu sunt mare fan C & A la noi in comparatie ce pot vedea in strainatate, la Berlin de exemplu. Dar totusi intodeauna gasesc cateceva interesant. Imi plac lucruri bazic la ei, imi plac unele lucruri outwear si accesorii. De data asta mi-am luat din noua colectie un palton si o sa vi-l arat intr-un outfit cand va fi timpul potrivit pentru el.
Deocamdata vreau sa va arat colectia si sunt sigura ca fiecare isi va gasi ceva. In magazine veti descoperi mult mai multe. Spor la shopping!
Aceste valori C&A se oglindesc in felul in care brandul se prezinta, inspira si se adreseaza femeilor. Designul colectiilor, amenajarea si reamenajarea magazinelor, dar si felul in care produsele sunt expuse, sunt si ele gandite pentru a atinge aceste scopuri. Istoricul si mostenirea brandului a demonstrat ca C&A a ramas fidel promisiunilor aduse clientilor sai, zi de zi. Kristina Buttner explica: “Decenii la rand am vazut diferite standarde de frumusete, trenduri pasagere si valori trecatoare, insa C&A a vrut sa isi asculte clientele pentru a descoperi ce anume le face pe le sa se simta frumoase. Astfel ca, incepand cu aceasta luna, incepem un nou capitol al povestii noastre introducand sloganul Feel Good Fashion alaturi de binecunoscutul logo C&A, devenind astfel C&A FEEL GOOD FASHION.”
Incepand cu luna Septembrie a acestui an, C&A isi va concentra eforturile in incurajarea stimei de sine prin acest nou slogan dar si o campanie publicitara europeana. Eforturile vor atinge toate ariile comunicarii si vor fi focusate pe experientele clientelor.
Pentru a interactiona cu brandul, a impartasi despre noul sau capitol si a lansa sloganul “Feel Good Fashion”, C&A Romania a invitat aseara cliente, jurnalisti, bloggeri si oameni de media la o prezentare de moda in cadrul careia femei reale, naturale, au sarbatorit diversitatea, individualitea, increderea de sine si moda care te face sa arati si sa te simti bine. Evenimentul s-a desfasurat in magazinul din Sun Plaza Bucuresti, redeschis la inceputul acestui an si al carui concept imbina cu success designul si functionalitatea pentru o experienta de cumparaturi focusata pe asteptarile clientei.
Va spun sincer, nu sunt mare fan C & A la noi in comparatie ce pot vedea in strainatate, la Berlin de exemplu. Dar totusi intodeauna gasesc cateceva interesant. Imi plac lucruri bazic la ei, imi plac unele lucruri outwear si accesorii. De data asta mi-am luat din noua colectie un palton si o sa vi-l arat intr-un outfit cand va fi timpul potrivit pentru el.
Deocamdata vreau sa va arat colectia si sunt sigura ca fiecare isi va gasi ceva. In magazine veti descoperi mult mai multe. Spor la shopping!
C&A
aduce tribut increderii de sine si sarbatoreste diversitatea si
individualitatea fiecarei femei cu noul slogan Feel
Good Fashion .
Inca
de la infiintarea companiei, in 1841, C&A a creat si oferit moda
accesibila pentru toata lumea, bazandu-se pe unul dintre principiile
fondatoare: “Toata lumea merita sa arate si sa se simta bine, in
fiecare zi.” In luna Septembrie a acestui an, brandul C&A
incepe un nou capitol din povestea sa si invita toate femeile din
Europa sa i se alature. Cu noul slogan “Feel Good Fashion” , ce
va fi integrat si in logo, compania sarbatoreste diversitatea si
individualitatea fiecarei femei si incurajeaza increderea de sine.
C&A
a jucat un rol major in moda mai bine de 175 de ani si a inspirat
industria sa creeze articole vestimentare accesibile tuturor. “Suntem
de parere ca toate femeile au dreptul sa arate si sa se simta
frumoase indiferent de masura, varsta sau silueta. Acest scop ne
indruma actiunile din toate ariile business-ului.”
declara Kristina Büttner – Brand Marketing Director al C&A
Europa.
Aceste valori C&A se oglindesc in felul in care brandul se prezinta, inspira si se adreseaza femeilor. Designul colectiilor, amenajarea si reamenajarea magazinelor, dar si felul in care produsele sunt expuse, sunt si ele gandite pentru a atinge aceste scopuri. Istoricul si mostenirea brandului a demonstrat ca C&A a ramas fidel promisiunilor aduse clientilor sai, zi de zi. Kristina Buttner explica: “Decenii la rand am vazut diferite standarde de frumusete, trenduri pasagere si valori trecatoare, insa C&A a vrut sa isi asculte clientele pentru a descoperi ce anume le face pe le sa se simta frumoase. Astfel ca, incepand cu aceasta luna, incepem un nou capitol al povestii noastre introducand sloganul Feel Good Fashion alaturi de binecunoscutul logo C&A, devenind astfel C&A FEEL GOOD FASHION.”
Incepand cu luna Septembrie a acestui an, C&A isi va concentra eforturile in incurajarea stimei de sine prin acest nou slogan dar si o campanie publicitara europeana. Eforturile vor atinge toate ariile comunicarii si vor fi focusate pe experientele clientelor.
Pentru a interactiona cu brandul, a impartasi despre noul sau capitol si a lansa sloganul “Feel Good Fashion”, C&A Romania a invitat aseara cliente, jurnalisti, bloggeri si oameni de media la o prezentare de moda in cadrul careia femei reale, naturale, au sarbatorit diversitatea, individualitea, increderea de sine si moda care te face sa arati si sa te simti bine. Evenimentul s-a desfasurat in magazinul din Sun Plaza Bucuresti, redeschis la inceputul acestui an si al carui concept imbina cu success designul si functionalitatea pentru o experienta de cumparaturi focusata pe asteptarile clientei.
Colectia
C&A Toamna/Iarna 2017
exploreaza 3 directii stilistice: Casual,
Tailoring
si Essentials.
Prima dintre acestea contine piese usor de purtat si integrat in
garderoba oricarei femei moderne: vestele din blana ecologica,
jachetele Parka cu detalii brodate si rochiile cu imprimeuri vesele.
Directia
Tailoring
pune accent pe siluete curate, liniare, simple, a caror croieli fac
diferenta si incearca sa puna in evidenta formele feminine. Printre
piesele cheie se numara sacourile usoare, hainele din stofa in
carouri masculine si rochiile office.
Reprezentata
cu success de catre articolele din materiale sustenabile. Essentials
e linia care sustine la superlativ sloganul C&A FEEL GOOD
FASHION. De la lenjeria din tesaturi fine, la tricourile sau
puloverele din Bumbac Organic si piesele basic de zi cu zi – toate
sunt realizate cu o atenta grija pentru mediu si generatiile
viitoare.
2 comentarii
Hello dear, thanks for the information. целую
RăspundețiȘtergereVai! Am vazut doua gecute superbe! Cred ca o sa arunc si eu un ochi prin C&A cat de curand.
RăspundețiȘtergere