Noul meniu LA MAMA ATENEU

09:57:00

Saptamana trecuta am fost la degustarea noului meniu LA MAMA ATENEU. M-am reintors in week-end ca sa mai mananc o portie de creveti care mi-a placut tare mult.  Terasa era plina si abia am gasit loc.

Da, primavara sunt binevenite orice schimbari si inceputuri, asa ca LA MAMA ATENEU introduce noutati in meniu, noutati ce mi-au placut mult.





Principalele vedete sunt fructele de mare si peste. MIdiile in sos de vin alb sau rosu sunt o incantare, marturisesc ca sunt mai bune ca la Dalboka. Iar crevetii in sos de usturoi e un deliciu, my fav...  Asadar, in fiecare week-end  LA MAMA ATENEU va asteapta la o incursiune gastronomica cu fructe de mare proaspete si preparate de peste savuroase.  Iar atmosfera pe terasa si locatia chiar in centrul Bucurestiului sigur va va face sa zaboviti aici mult si bine.

Mi-a placut mult si tartar de dorada cu pere,  nu am crezut ca o sa-mi placa o astfel de combinatie, dar a fost de vis, va recomad! Nu o sa va mai povestesc mult, merita sa descoperiti noul meniu si sa petreceti timpul frumos pe terasa umbrita si linistita...



You Might Also Like

2 comentarii