Noul kit EFFACLAR ANTI IMPERFECTIUNI

08:54:00

                 Dragilor, La Roche Posay  introduce noul kit Effaclar Anti Imperfectiuni.
E tare greu sa alegi o rutina de ingrijire, mai ales daca ai probleme cu tenul. Daca va confruntati cu anumite probleme ale pielei - ten gras cu tendinte acneice, incercati acest kit. Doua produse, doi pasi esentiali - curatare si ingrijire. Mai adaugati un mod echilibrat de alimentatie, un pic de miscare si o sa vedeti rezultate sigur!
            AICI puteti gasi mai multe produse La Roche Posay si chiar sa le comandati.


Kit-ul Effaclar include rutina de ingrijire recomanda de medicii dermatologi pentru ingrijirea tenului gras cu tendinta acneica si este disponibil intr-un format accesibil, pentru un tratament de 2 saptamani.


1.CURATARE: Effaclar Gel Spumant Purifiant 50 ml, care purifica pielea datorita agentilor de curatare special selectionati pentru pielea sensibila si elimina impuritatile si excesul de sebum, lasand pielea curata si proaspata.
Este imbogatit cu apa termala La Roche-Posay calmanta si antiiritanta - pH 5.5 - Fara sapun - Fara alcool - Fara coloranti - Fara parabeni.
 
2.INGRIJIRE CORECTOARE ANTI-IMPERFECTIUNI:  Effaclar Duo (+) 15 ml, Crema tratament pentru tenul cu tendinta acneica, care corecteaza aspectul imperfectiunilor si lupta impotriva semnelor post-acneice:
 
·         dupa 24 h: imperfectiunile sunt vizibil mai putin rosii *
·         dupa 8 zile: imperfectiunile localizate sunt reduse semnificativ*
·         dupa 4 saptamani:porii sunt curatati, iar relieful pielii este netezit. Secretia de sebum este diminuata. **

* Studiu cosmetoclinic - 38 de subiecti
**Studiu cosmetoclinic - 51 de subiecti

Produsul are la baza o textura noua pe baza de crema-gel proaspata, ce ofera hidratare timp de 24 de ore si o senzatie de matifiere de lunga durata. Se absoarbe rapid, fiind un produs non-gras.

Kit-ul se gaseste in farmaciile  partenere in aceasta perioada, iar pretul recomandat al acestuia este: 37, 2 LEI.

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Multumim pentru recomandare, e bine de stiut ce am putea face in situatia in care avem tenul asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unele produse le-as testa. Dar cele care sunt dermatologice parca nu le-as incerca daca nu ar veni din recomandarea medicului. Cele cosmetice mai merg cum merg, dar dermatologice deja este un alt nivel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte drăguț acest kit, dar pentru ce vârste este indicat?

    RăspundețiȘtergere
  4. De un an sunt intr-o relatie de iubire cu produsele effaclar. Am vazut si inca mai vad inbunatatiri asupra tenului.

    RăspundețiȘtergere
  5. pretul mi se pare mega-accesibil si chiar am auzit numai de bine de acest brand!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sună bine. Cum am un ten problematic, cred că am să încerc aceste produse. Sunt mereu în căutarea unor produse bune, care să mă ajute să țin în frău problemele tenului meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Are un pret foarte bun. Am sa ma uit si eu in farmacii dupa el. Profit de pret si il iau acum si-l folosesc dupa ce termin ce mai am desfacut

    RăspundețiȘtergere
  8. multumim de recomandare, o sa ma uit dupa el neaparat!

    RăspundețiȘtergere