#PittiUomo91

15:56:00

Au trecut opt luni de la ultima editie #PittiUomo90, dar si opt luni de la prima colaborare #blackteam cu Baneasa Shopping City vs. Pitti Imagine. Si, cum lucrurile bune trebuie repetate, aceasta a continuat si in 2017 cu #PittiUomo91, care s-a desfasurat intre 9 si 13 ianuarie la Firenze.


  Baneasa Shopping City din  continua sa ramana singura entitate fashion din Romania care face asocieri de imagine atat la nivel national, cat si international, se implica in multiple proiecte neconventionale (cu precadere in zona de fashion), de exemplu- Paris Fashion Week sau targul pentru barbati, Pitti Imagine.



 Prin simpla deschidere si dorinta de a sustine astfel de proiecte, Baneasa Shopping City este unul dintre brandurile care aduc plus valoare imaginii nationale in zona frumosului, artelor, modei, libertatii de exprimare.  #blackteam (Monica Munteanu PR si Denis Radu PR), impreuna cu The Storyalist ( Dacian Foldi) am reprezentat din nou Baneasa Shopping City la Pitti Imagine 91 si dincolo de piesele vestimentare negre si traditional romanesti, am putut aduce un strop de culoare prin atitudine.


                                                                For a special year vibe!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. Excellent post (as always)!Thank you very much :) kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Woow, moda nu are o varsta! Absolut minunat! <3 Bravo Baneasa Shopping City!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place foarte mult cum v-ați integrat și voi, fetele, în peisaj. E plăcut să porți ținute destinate bărbaților, parcă iei din toată atitudinea lor și o păstrezi pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant evenimentul si tinutele, imi place sa vad ca moda masculina ia amploare si la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce interesant! imi plac anumite haine barbatesti si port cate-odata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ținute aferent corespunzătoare. Este bine să vezi că nu moare stilul.

    RăspundețiȘtergere