YOunivers / Your Summer Club

16:17:00

   Dragii mei, s-a deschis,probabil, cel mai cool loc din Bucuresti - YOUNIVERS Summer Club.
Am fost la lansare si in week-end am revenit iar. Aflat chiar in spatele Casei Scanteia, in piata Presei Libere, locul este o adevarata oaza de relaxare.

Piscina, terasa, lounge area, restaurant, fitness, atmosfera - este tot ce trebuie sa te desprinzi de grijile cotidiene si sa te simti ca  un VIP . Pentru ca aici vei simti grija deosebita, dar nu excesiva, astfel ca vei dori sa revii iar si iar.


Punctul forte reprezinta piscina, care are intindere de 400 mp, dar si  jacuzzi imprejmuite de bambus.
Daca nu esti amator de piscina, poti lua masa la restaurantul clubului sau pur si simplu sa savurezi o cafea buna sau un cocktail.  Aa..da, si  pentru evenimente corporate sau de familie cred ca e perfect locul!
Imi place ca pot lua micul dejun dimineata devreme, imi place ca pot lua pranzul in inima orasului, dar totusi departe de agitatia lui, mi-ar placea sa petrec serile de vara  aici, pentru ca imi place !
                                                      Mai multe detalii gasiti AICI si AICI



You Might Also Like

4 comentarii