Biotherm / Blue Therapy Serum

18:40:00

BIOTHERM Blue Therapy Accelerated Serum - denumirea completa a unui produs , despre care vreau sa va povestesc azi.
Biotherm  spune: doar 20% din semnele de imbtatranire sunt inevitabile  . Restul poate fi reduse vizibil cu ajutorul acestui serum  , serum anti-aging  ce are o concentratie mare de ingrediente active acvatice - doua alge si plankton . Are actiune asupra ridurilor fine, petelor , ofera fermitate si are efecte reparatorii asupra tenului .
Aceasta gama Blue Therapy este relativ noua si contine sapte produse , din care am incercat si Ultra- Smoothing filler wrinkles & pores  [ un produs - blur, gen primer , care netezeste porii si liniile fine , mi-a placut mult] .
Dar astazi vorbim despre acest serum.


Produsul are un ambalaj elegant cu pipeta [ mi-ar placea mai mult cu pompita, dar asa e conceptul pentru majoritatea produselor tip serum] , are 50 ml si costa aproximativ 260 lei in Sephora.
Imi plac in general serum-uri , am de la diverse branduri si le alternez . In principiu ,  serum are o concentratie mai mare de ingrediente active decat creme si tinteste probleme specifice . De regula dupa aplicarea lui e nevoie sa aplicam crema .
Acest serum Biotherm are o consistenta lichida , miros placut, subtul. Se aplica usor [ cateva picaturi sunt suficiente pentru toata fata , gat si decolteu] . Imi place mult ca intra repede in piele si o lasa   neteda si catifelata .
Eu sunt constienta ca nu exista pe lumea asta creme minune pentru a stopa imbatranirea  , cat de frumos nu ar suna promisiunile producatorilor. Totul e trecator, inclusiv tineretea....
Dar cu o ingrijire corecta putem avea mai mult timp un ten frumos.  Am invatat de-a lungul timpului multe secrete de ingrijire , dar vreau sa va spun ca numai perseverenta poate da rezultate . Femeia trebuie sa fie placuta,ingrijita si frumoasa , punct! De aceia niciodata nu trebuie sa uitam despre demachiere !! Este un pas esential in ingrijirea zilnica. Si desigur, fiecare dupa posibilitati , dar o crema potrivita tipului de ten  nu trebuie sa lipseasca. Cateodata ma gandesc ca multe femei isi cumpara un fdt scump sau niste pantofi trendy, dar pe un produs de ingrijire nu da banii.
Va mai spun un secret de-al meu - gimnastica faciala. DA, ati auzit bine. Asa cum antrenam muscii corpului, trebuie antrenati muscii faciali.  Nu am ritualuri anume, dar cand am posibilitatea , exersez [ in masina , cand scriu pe blog ,etc] . Activitatea fizica ,inclusiv faciala , face numai bine organismului , stimuleaza circulatia si asimileaza mai bine  produse de ingrijire.
Asadar, am vorbit despre serum si am deviat . Serumul imi place mult , pentru ca imi face tenul placut si sper in beneficiile lui pe termen lung. Fiti frumoase!


You Might Also Like

5 comentarii

  1. imi plac tare mult produsele sub forma de serum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Such a wonderful review dear! Have a great week! kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu sunt mare fan serumuri , chiar recent am avut un miniser de la Biotherm , a fost un rasfat total pentru pielea mea , dar iata ca pare ca nu e de ajuns sa il aplici doar , un masaj e binevenit atat pentru fermitate cat si pentru patrunderea serumului mai adanc in piele :) multumesc <3
    pe FB sunt ; Corina Cosa

    RăspundețiȘtergere