Colorful

18:40:00

Dragele mele , va imbratisez! Iata ca am ajuns si eu pe o straduta faimoasa din Bucuresti , o straduta colorata si care de fapt e foarte micuta , doar cateva trepte- Xenofon. Este intradevar frumos pictata , dar din pacate este si foarte murdara ... Fara cuvinte.
Dar pentru poze colorate se incadreaza perfect.
Imi place linistea orasului in week-end dimineata devreme , imi place sa stau la o cafea intr-un loc frumos dimineata devreme tot in week-end , sa-mi adun gandurile pentru saptamana ce urmeaza. Va doresc o saptamana minunata , aveti grija de voi.







                                Outfit: dress[ Emilio Pucci ] , bag[ Parfois] , shoes [HM kids]

You Might Also Like

39 comentarii

  1. Ce frumos :X Arati superb, Stella :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. U look just fabulous, the entire outfit is so fun and full of colors!
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fost...
    Faorte frumos a iesit totul!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaa, ce dragut, trebuie sa ajung si eu sa imi fac poze acolo :D
    Foarte draguta rochita! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Absolut superbă rochița! Foarte mult îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. E superba rochia, imi place de mor imprimeul. Esti superba ca intotdeauna.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. ce rochita frumoasa ai si ce loc minunat ai gasit pentru poze.Pupici sa ai o saptamana frumoasa <3

    RăspundețiȘtergere
  8. superba inspiratie, ca de obicei. rochia e de vis. va pup, Magda

    RăspundețiȘtergere
  9. cat de vesela e tinuta! straduta si floricelele o completeaza minunat :x

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe langa faptul ca arati bine, iti sta foarte bine asa imbracata! SI imi place mult si gentuta:*

    RăspundețiȘtergere
  11. O tinuta impecabila ca intotdeauna. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Completeaza foarte fain, pe mine asta ma duce cu gandul la Portugalia, la fel de colorata. Love it! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb! Toate piesele imi plac, iar geanta e minunata! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce desene interesante pe scari. Imi place tare mult rochia ta si diminetile pusti, daca pot sa le zic asa :P. Am fost sambata dimineata in Lipscani si era atat de pustiu, o atmosfera faina, mi-a placut :P.

    RăspundețiȘtergere
  15. ce rochita frumoasa! iti vine foarte bine :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Arati superb, ca de obicei. Geanta este ..wow!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce joc frumos poartă cu ea această încântătoare rochiţă! ♥
    Ne bucuraţi privirile ori de câte ori postaţi! ♥
    O nouă săptămână minunată vă doresc, cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere
  18. Vreau si eu la poze pe straduta colorata! Poate se vor mai schimba lucrurile, e chestiune DOAR de civilizatie!

    Stella, esti frumoasa si geniala, zau asa! Pur si simplu, te ador! :)

    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  19. Стеллочка, тебе очень идет это платье!И мне безумно нравится твой макияж! Целую!

    RăspundețiȘtergere
  20. потрясающий цвет волос, платье и остальное)

    не перестаю восхищаться вами <3

    RăspundețiȘtergere
  21. love your dress, darling! hugs, Sam

    RăspundețiȘtergere
  22. Wow! Imi place la nebunie outfitul tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. The dress is great and super colorful, I like :)
    The bag is also nice, great combination :)

    Hugs
    Svetlana

    RăspundețiȘtergere
  24. Как здорово! Тебе очень идут яркие цвета и мне нравится, что ты надела платье с более спортивной обувью! Классно выглядишь!

    RăspundețiȘtergere
  25. ce frumos te incadrezi in peisaj, Stella! Esti minunata, ca de obicei! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  26. Que bonito me encanta el vestido y lo bonito que te ha quedado con las flores estás preciosa!
    susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  27. O adevarata paunita! :) super!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Esti superba si tinuta si machiajul sunt superbe <3 <3 Pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. draga mea, este pe la Carol? Whoa, eu cand am fost era foarte daramata arata minunat acum. Desi mizeria a fost si a ramas si este pacat :(

    RăspundețiȘtergere
  30. e superba rochia si tu la fel, te pup
    http://loving-evelyn.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  31. Am vazut la televizor cand se picta straduta si mi-am propus si eu sa merg, dar evident nu am ajuns. Deja e murdara din nou? O pictau ca sa mai curete zona, dar obiceiurile proaste nu se pierd se pare!
    Tu esti senzatie draga mea, rochita e divina! Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce frumoasa e rochita, nu stiam strada asta :*

    RăspundețiȘtergere
  33. Foarte colorata tinuta ta, dragut de tot. :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Colorata dar de bun gust tinuta!Si din nou tenisi!Ador tenisii!Ii port ori de cate ori am ocazia.

    Va pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere