Awesome hair . Awesome dryer !

16:00:00

Dragelor, doresc sa va prezint astazi un produs REMINGTON  , un produs grozav ce are grija de parul nostru si ne face viata mai usoara . Sunt Ambasador Remington Romania si vreau sa transmit cititoarelor mei toate informatiile necesare pentru a face cele mai bune alegeri , solutii profesionale Remington pentru cea mai buna ingrijirea a parului .
                             USCATOR DE PAR REMINGTON SILK DRYER 

   

In viata reala folosim uscatorul de par foarte des . Stim ca sursa de caldura poate fi daunatoare parului , de aceia este foarte important sa avem un uscator adecvat! REMINGTON are solutia perfecta - uscator de par cu tehnologie Silk si  conditionare ionica ce are grija deosebita de parul nostru !

 

Uscator de par Silk cu motor de mare putere si conditionare ionica pentru mai putina incretire si mai multa stralucire a parului.
Uscatorul de par AC9096 Silk este gandit special pentru femeia moderna care are grija de ea pana la ultimul detaliu si pretuieste fiecare clipa. Cu o viteza de 140km/h, parul tau va fi uscat mult mai repede decat in mod normal, insa senzatia de catifelare pe care o vei simti va fi cea care te va convinge ca ai facut alegerea potrivita.

Folosit in saloane, noul uscator Silk are conditionare ionica - cu 90% mai multi ioni pentru mai putina incretire si mai multa stralucire, grila din ceramica cu matase incorporata, 6 trepte de caldura, difuzor, concentrator si un cablu de 3 m. Functia Turbo Boost iti asigura o dispersie a aerului mai rapida cu 10%, ceea ce inseamna ca tu vei economisi timp in fiecare saptamana. 
                                Va ofer si cateva sfaturi pentru folosirea corecta a uscatorului
- Nu uscati parul imediat dupa spalare , trebuie sa-l lasati sa usuce un pic
- Folositi aerul rece la finalul uscarii
- Folositi produse pentru protectia termica inainte de a usca parul
- Peria rotunda va va ajuta mult sa uscati mai rapid parul si sa obtineti volum
- Cel mai bine aerul sa fie directionat de la radacina spre varfuri , ajuta la netezirea cuticulei parului si evitarea efectului electrostatic
- Nu uitati ca trebuie pastrata distanta uscatorului  fata de par de cel putin 10-15 cm
- Si cel mai important lucru- un uscator bun!
Difuzorul special ce vine impreuna cu uscatorul va va ajuta sa obtineti un volum impresionant!
Tehnologia Silk ofera rezultate profesionale fara efort chiar la tine acasa, prin infuzia proteinelor de matase reale netezeste firul de par si are efecte senzationale asupra parului tau. Pentru rezultate mai bune, incearca si
peria rotunda  si peria plata din gama Silk . Nu uitati sa va inscrieti la newsletter pentru a fi la curent cu toate noutatile si promotiile.
                           Voi ce trucuri aveti in ingrijirea parului?  Ce uscator folositi?

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Eu am primit acest uscator de par cadou de la sotul meu . Este minunat, il iubesc si il recomand cu mare drag . (Ana)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am tresarit vazand fotografia! Recunosc ambalajul unui produs Remington si daca ma trezesti brusc din somn! :))

    Mi-a placut sa citesc despre acest uscator de par, am aflat noutati...

    Citind intrebarea ta, am realizat ca nu am habar ce uscator de par am. Zau ca voi merge sa verific! Adevarul e ca il folosesc rar... :)

    Pupicei, draga mea Stella!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. un uscator de par chiar mi-ar trebui, al meu e antic, nu stiu de unde mai are putere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Remington is a great brand! I love this product! Thank you for visiting my blog! Do you want to see my last post?
    Inside Me

    RăspundețiȘtergere
  5. Am trecut si uscatorul de la Remington pe lista de cumparaturi de la Sellgros ( au o oferta in aprilie cu 40% reducere la produsele Remington)... Ce-mi faci tu, Stella!?! ;)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am uscator Remington de vreo 4 ani, l-am folosit la viteza minima si la temperatura minima si pe copil si este intr-adevar foarte bun. Cand va imbatrani, o sa imi iau tot unul Remington..sau mai repede :).

    RăspundețiȘtergere