Rouge Nail Bar

14:00:00

Rouge Nail Bar este un concept unic  in Romania   unde manichiura si starea ta de spirit sunt la fel de importante . Filozofia simpla, dar importanta pentru orice femeie moderna, permanent grabita .




In timp ce tu savurezi o cafea sau un cocktail natural , personalul atent se va ocupa de unghiutele tale . Rapid si fara programare , iar tu vei zbura mai departe cu o buna dispozitie si mai frumoasa!
Am constatat in timp ca oamenii de acolo chiar pun suflet si pasiunea , multe lucruri s-au schimbat in bine .


Aici veti gasi cea mai mare varietate de oje. Raiul! Am descoperit cu bucurie faimoasele oje Deborah Lippmann , dar si Estee Lauder, Melkior, Cuccio, Nicka K, Ciate , Jesica, Essie , Minx, dar si toata gama de ingrijire si oje Trind .
Cel mai interesant lucru mi se pare ideea de a face din fiecare zi o zi speciala. Si totul pentru noi , ca sa ne simtim bine . Ca sa fiti la curent cu toate ofertele, neaparat trebuie sa urmariti pagina  lor FB, credeti-ma, veti fi impresionate. Dau un exemplu , in fiecare luni de la 8 la 12 aveti mic dejun inclus in pret ,  joi la fiecare serviciu mani-pedi aveti un hairstyle  din partea casei , iar sambata un membru de familie are manichiura gratis . Si multe , multe altele . Cel mai bine urmariti FB.
Nu in ultimul rand doresc sa punctez ceva - am vazut ca chiar se face sterilizarea, un lucru primordial pentru sanatatea noastra .










                                            Cine a mai vizitat Rouge Nail Bar ?

You Might Also Like

11 comentarii

  1. O experienta frumoasa. Rezultatul arata extraordinar! :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate oje colorate si frumoase :) frumos concept, sigur l-as vizita daca as putea :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca nu! Tot timpul sunt reticenta in privinta sterilizarii instrumentarului, dar daca zici tu ca se face corect, ma bucur!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce de produse frumoase!! te pup draga mea. O primavara splendida!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi-a placut mult acolo! Sigur le voi mai trece pragul:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt clienta de cand s-a deschis si ador faptul ca ma pot duce oricand am drum prin Floreasca, fara programare prealabila (de care sa uit eventual sau pe care sa nu o pot onora)...Imi place locul, cappuccino este delicios si am fost multumita de servicii: http://www.lachicboutique.ro/salon-de-unghii-cafenea/...

    RăspundețiȘtergere
  7. Numai sticluţe cu minuni, o adevărată încântare! ♥

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place la nebunie conceptul!!!

    RăspundețiȘtergere