BLACK by Doncafe

18:21:00

Cand ajung la Baneasa Shopping City, intodeauna ma opresc sa iau o masa buna la Black by Doncafe . Locul asta l-am descoperit anul trecut intamplator, sa fiu sincera, nici nu iti dai seama ca exista... undeva sus. Da, sus, la ultimul etaj pe partea cu fantana, daca inca nu l-ati descoperit.
Imi place ca este cumva retras de zgomotul de  Mall, imi place ca e linistit, ca are o terasa mare, muzica buna si nu data la maxim... si mancarea, bineinteles. De cand  vin aici, comand sau comandam cam aceleasi feluri, poate ca altundeva in oras nu am gasit asa ceva sau pur si simplu sunt preparate perfect.



Am inceput cu un coffee mojito, am vrut o cafea rece neaparat si a fost buna, cat sa-mi potoleasca setea si pofta de cafea.
Salata Halloumi,  asa cum o prepara aici, este cea mai buna varianta - mereu fresh si foarte gustoasa. Daca vreti ceva gustos, usor, dar satios, asta e cea mai buna alegere.
Si intrucat am fost in doi, ne-am mai luat cateva aperitive si un burger. De data asta am incercat boabe de soia Edamame - bune, dar cam multa sare si lamaie pentru gustul meu. Pachetele de primavara - excelente, iar burgerul Black este unul din cele mai bune din oras! De fapt burgerii sunt specialitatea casei, aveti de unde alege.




Aici totul respira a "american style", atmosfera chiar te duce acolo, iar mancarea este o imbinare perfecta intre gustul Americii si arome internationale.  Aaaa, si cartofi prajiti exact ca in Olanda, my love.
                               Daca aveti drum pe la Baneasa,  go to BLACK by Doncafe , recomand!
P.S. Acest articol este scris cu scopul de a va face pofta si cu recomandarea de a experimenta ceva nou. Pofta buna!

You Might Also Like

0 comentarii