FA Island Vibes / Noua gama exotica

17:44:00

Ok, v-am aratat deja produsele din noua gama FA, acum va ofer cateva informatii. Gama e minunata, miroase absolut delicios si sigur ne va inspira pentru orice vacanta la vara!


Fa îți transpune simțurile într-o călătorie în cele mai frumoase insule tropicale, cu plaje nesfârșite și ape cristaline. Produsele Fa din gama Island Vibes au la bază arome inspirate de trei destinații de vis: Hawaii, Fiji și Bali – alături de fructele lor exotice și atmosfera tropicală specifică. 
 





 

  • Gelul de duș HAWAII LOVE este infuzat cu aroma unui ananas suculent și a florilor frangipani.
  • Gelul de duș și deodorantul FIJI DREAM poartă aroma pepenelui verde, combinată cu ylang ylang – un parfum tipic insulei. Cu siguranță vă va trezi simțurile, aducându-vă aminte de vară.
  • Deliciosul fruct de mango este combinat cu vanilie pentru a crea parfumul fructat delicat al gelului de duș BALI KISS.
  • Alături de crema de duș delicată, gama Fa BALI KISS include și un scrub de corp potrivit pentru uz zilnic. Cu particule de semințe de caise, acest scrub exfoliază gentil, lăsând pielea cu mult mai moale și mai curată. Mirosul irezistibil rămâne pe piele de-a lungul întregii zile, lucru valabil și pentru deodorantele roll-on și spray, care nu conțin sulfați de aluminiu.
  • Întreaga gamă Fa ISLAND VIBES conține produse certificate vegan.

     
    Gel de duș Fa HAWAII LOVE, 250 ml, preț: 10,08 lei
    Gel de duș revigorant cu note de ananas și frangipani.
     
  •  
    Gel de duș Fa FIJI DREAM , 250 ml, preț: 10,08 lei
    Un miros revitalizant de pepene verde și ylang ylang.

     
 
Deodorant invizibl Fa FIJI DREAM, 150 ml, preț: 9,69 lei
Deodorant care nu pătează, infuzat cu aromă de pepene verde și ylang ylang.

 
Gel de duș Fa BALI KISS, 250 ml, preț: 10,08 lei
 
O cremă de duș delicată cu aromă de mango și vanilie.

 
Deodorant invizibil Fa BALI KISS; 150 ml, preț: 9,69 lei
Deodorant care nu lasă pete, care asigură protecție 48 de ore, cu aromă de pepene verde și ylang ylang. Fără sulfați de aluminiu.

 
Deodorant roll-on Fa BALI KISS, 50 ml, preț: 10.38 lei
Deodorant roll-on care asigură protecție 24 de ore. Fără sulfați de aluminiu.







 

You Might Also Like

7 comentarii

  1. De mult nu am mai citit despre noutati de la FA. Toate aromele de incanta dar mai ales cea de vanilie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello, thanks for the information. Have a nice day Stella! kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello.Le-am testat si eu recent.Aroma este minunata ce-i drept , desi poate nu strica sa fie un pic mai puternica.Eu fac parte din persoanele caror le place sa simta aroma gelului de dus mult timp dupa baie.Sunt ok, dar nu cred ca le-as achizitiona.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am testat recent aceste produse ( deodorantul si gelul de dus Fuji ).
    Din punctul meu de vedere, au un miros delicios si placut, densitatea fiind ideala ( nici prea dens, nici prea apos). Este perfect si chiar miroase genial ( eu nu sunt genul care sa prefere mirosul foaaarte puternic, intepator ).
    Astept cu nerabdare sa le achizitionez si celelalte variante ale Fa Island Vibes.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna tuturor,

    Am testat si eu aceste produse din gama FA, si am fost placut surprinsa de prospetimea mirosului. Aromele de vanilie si mango te insotesc intreaga zi, iar in timpul dusului parfumul cu note dulci si "cremozitatea" lui iti fac pofta de o inghetata :)

    Merita incercata aceasta gama FA cu miros de vacanta!
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna tuturor,

    Am testat si eu aceste produse din gama FA, si am fost placut surprinsa de prospetimea mirosului. Aromele de vanilie si mango te insotesc intreaga zi, iar in timpul dusului parfumul cu note dulci si "cremozitatea" lui iti fac pofta de o inghetata :)

    Merita incercata aceasta gama FA cu miros de vacanta!
    Adriana

    RăspundețiȘtergere