New Makeup Collection / Douglas Romania

09:51:00

Daca urmariti instastories, ati vazut deja toata colectia Douglas - Blossom Glow. O colectie de makeup cu toate produsele esentiale pentru un look fresh si  glowly .
Culori pastelate,  cu texturi hidratante si fine. Eu am studiat toata colectia, imi place mult, dar am si cateva favorite.


Lip Duo - ruj jumbo cu doua nuante perfect combinate. Textura sa cremoasa si doarte hidratanta m-a cucerit! In plus, e foarte usor de aplicat. Aveti de unde alege, sunt sase nuante .
Pearls Harmony Blush - perle in doua nuante de blush, foarte frumoase. In plus, aplicarea acestor perle cu pensula Flower Kabuki este minunata! Kabuki brush in editia limitata in culoarea roz este atat de frumoasa, o puteti folosi la aplicarea oricarui produs pudrat.
Mascara Lash Augmented - doar din denumirea ei puteti sa va dati seama despre ce e vorba.. Big volume, big lashes! Tot ce imi place!
Din noua colectie mai fac parte o paleta superba in nuante pastelate, cu rozuri, este preferata mea,pentru ca ador nuante roz la ochi, si nu numai
Lip Balm in trei nuante cu o textura super hidratanta si fina, pentru un look natural si glowly.
Astea sunt doar cateva noutati, le puteti  gasi in parfumeriile Douglas Romania sau online pe douglas.ro




You Might Also Like

3 comentarii